ד”ר אנאבלה שקד
מציגה
Press here
ד”ר אנאבלה שקד
מגישה
בקורס ‘להחזיר את האומץ’ תפתחי יכולות חדשות ליצירת התערבויות מבריקות שיגרמו
להתמרה עמוקה בתחושת הערך והאומץ של המטופלים שלך.
את והם תראו ותחוו צמצום חד של הפער בין המצוי והרצוי בחייהם.
גם החיים שלך ישתנו בצורות שלא דמיינת: התחושה, המוטיבציה והתוצאות שלך. תמצאי שהטיפולים שלך יהפכו למרתקים, יצירתיים, מהנים והרבה יותר אפקטיביים.
שיפור הדימוי העצמי וההערכה העצמית של האדם.
וצמצום הפער בין המצוי לרצוי בחייו.
במפגש שלי עם אלפי מטופלים לאורך שנים הבחנתי
שהמרכיב הקריטי שעומד בין אדם לבין הגשמת היכולות
והרצונות שלו הוא אובדן האומץ– Discouragement
שנגרם כתוצאה מהפחד מאובדן שייכות וערך.
לכן, הדבר החשוב ביותר שכל מי שמלווה אדם
בתהליך של התפתחות יכול לעשות הוא: להחזיר את האומץ.
אוצר התובנות והכלים בקורס יוצרים מצוינות ביכולת
לשקם את הדימוי העצמי ואת תחושת הערך והאומץ.
הקורס מיועד לכל מי שמלווה אדם שאיבד את האומץ או חלק ממנו,
ומבקש להיות סוכן שינוי משמעותי במסע החיים של כל מי שזכה לפגוש, החל מצאצאיו וכלה במטופלים.
ד”ר מירה אציל,
פסיכולוגית קלינית
״עבור המטפלים זוהי הדרכה יקרת ערך המעשירה את המטפל בכלים לטיפול יצירתי, הומני המתמקד בטוב ומעצימה את המטופל והמטפל גם יחד.״
"אם חפצה נפשכם ללמוד כיצד להיות מטפלים הומניים, יצירתיים, ובעלי מודעות חברתית כדאי לכם לשמוע את אנאבלה שקד. בסמינר שלה על עידוד היא זיקקה את כל החוכמה כיצד לחיות חיים מלאי חיות תוך תחושת ערך ושייכות, על פי עקרונות הפסיכולוגיה של אדלר. השקפת העולם ההומניסטית הרואה בכל אדם יצור חברתי בעל ערך עצמי סגולי, החותר ללא הרף למימוש עצמי, תחושת ערך, ושייכות הלוקחת בחשבון גם את האינטרס החברתי. זוהי גישה דינמית של תנועה לעבר התפתחות התגברות על אתגרים והגשמה עצמית. את משנתה גיבשה אנאבלה לגישה טיפולית שעיקרה עידוד האומץ כדי לאפשר המשך זרימה של כוח החיות הטמון בכולנו כדי לקדם את המטופלים מבעיה לפתרון, ומחלום להגשמה.
עבור המטפלים זוהי הדרכה יקרת ערך המעשירה את המטפל בכלים לטיפול יצירתי, הומני המתמקד בטוב ומעצימה את המטופל והמטפל גם יחד. הסדנא היא למעשה כיתת אמן ב"אמנות העידוד" ואנאבלה היא ללא ספק המאסטרית של הגישה."
מעיין לפידות גלקר,
עובדת סוציאלית תעסוקתית ומאמנת בכירה
״כאשת מקצוע מנוסה לרגע לא חשבתי שקורס בעידוד זה מה שנחוץ לי היום ב’ארגז המיומנויות’ שלי. יתרה מכך, תפסתי את עצמי כממש טובה בפרקטיקת העידוד. וואי- כמה שטעיתי…״
אנאבלה שקד, בדרכה המיוחדת- האנטלגנטית, הרהוטה, הנוקבת וההומוריסטית, מצליחה לייצר למידה חדשה ומרגשת על מה שנראה כ'ידוע, מוכר ופשוט' וזו בשורה מרוממת רוח לאנשי מקצוע וותיקים בשטח.
כאשת מקצוע מנוסה לרגע לא חשבתי שקורס בעידוד זה מה שנחוץ לי היום ב'ארגז המיומנויות' שלי. יתרה מכך, תפסתי את עצמי כממש טובה בפרקטיקת העידוד. וואי- כמה שטעיתי. בקורס 'להחזיר את האומץ' מצליחה אנאבלה לפרק לגורמים את מרכיבי המיומנות- על ערכיה ועקרונותיה, באופן אנטילגנטי, הגיוני ומדוייק ולאפשר 'מגרש תרגול' מצויין - עיוני ומעשי.
קורס חובה בעיניי! מאיר עיניים ומחשבה, עושה סדר ומהנה ביותר. ממש מודה על כניסתך מחדש לחיי המקצועיים ועל ההזדמנות לחזק מיומנויות בסיס!
תודה גדולה
Press here
כיצד איבדנו את האומץ
מדוע זה חיוני להשיב אותו
מדוע קשה כל כך להחזיר אותו
כיצד להחזיר את האומץ למרות הקושי
“החיים שלנו מצטמצמים ומתרחבים בהתאם למידת האומץ שלנו”
אנאיס נין
“החיים שלנו מצטמצמים ומתרחבים בהתאם למידת האומץ שלנו”
אנאיס נין
איך למדנו לפחד מכישלון? מהו אומץ? מהו עידוד? מדוע קשה לעודד וכיצד לעודד למרות הקושי
עידוד באמצעות מסגור מחדש ואומנות יצירת פרופורציה ופרספקטיבה, נרמול ושותפות גורל
המיקוד בחיובי כמיומנות מרכזית שעומדת מאחורי כל עידוד מתמיר
החשיבה שיוצרת עידוד מתמיר. מתיאוריה של בעלות לתיאוריה של שימוש
השימוש במטאפורות ותהליך עבודה מובנה עם מטאפורה ליצירת שינוי
השימוש של הומור לצורך עידוד
עידוד באמצעות סיפורים ומשלים
שאילת שאלות כאמצעי לעידוד, הכרות עם שלושה סוגי שאלות מעודדות.
הרמה העמוקה ביותר של עידוד. סיכום והדגמה משולבת בטכניקות שנלמדו.
עידוד באמצעות הטכניקה: “אני אספר לך את סיפור חייך”.
מציאת עוצמות פנימיות בזיכרונות ילדות מוקדמים
טל דגן,
תרפיסטית באומנות ומנחת קבוצות בשילוב אומנויות
״קורס עידוד של אנאבלה שקד היה עבורי כמו טיול בשדה פתוח עם שמש מלטפת.״
"קורס עידוד של אנאבלה שקד היה עבורי כמו טיול בשדה פתוח עם שמש מלטפת. גיליתי פרחים חדשים (לפעמים במקומות נסתרים). מותר לרוץ, לא נורא אם נופלים (צריך פשוט לקום ולהמשיך). מרחב מאפשר שכזה…
מריסה מויה,
פסיכולוגית ילדים ומנהלת מערך בתי ספר במדריד
“קורס טרנספורמטיבי,
מקורי ומהנה ומלא הזדמנויות ללמוד על עצמך ועל אחרים!
ללא ספק אחת ההכשרות המשמעותיות שעברתי, שתעשה הבדל משמעותי בכל תחום בחיי ובכל מובן.
מומלץ לחלוטין! תודה!!!”
רונית איזנשטדט,
עובדת סוציאלית
הקורס מלמד איך אפשר להתערב בצורה חכמה, טובה צנועה, יעילה, חדה, ומחוללת שינוי ובכלל הרגשתי שאני בתוך “קונצרט” ולא שיעור.
לדעתי חובה לכל מטפל.
"הקורס בנוי לתלפיות. כל שיעור הוא בזכות עצמו ויחד עם זאת כל שיעור הוסיף עוד כלי ועוד טכניקה ל"לארגז הכלים הטיפולי" שלי.
הקורס מלמד איך אפשר להתערב בצורה חכמה, טובה צנועה, יעילה, חדה, ומחוללת שינוי ובכלל הרגשתי שאני בתוך "קונצרט" ולא שיעור.
לדעתי חובה לכל מטפל. הקורס הזה הזכיר לי אילו אסטרטגיות מועילות הן מטפורות, שאילת שאלות, מסגור מחדש, בדיחות (שלעולם לא אזכור אותם), כמה חשוב להיות בלתי מושלם, מאד לקחתי מזה שאנאבלה מדברת על הקשיים, החולשות, הפדיחות וכו' זה עשה לי ממש טוב... הרווח העיקרי שלי מהקורס הוא להסתכל על כולם בעיניים חיוביות."
יעל פרקש,
עובדת סוציאלית
מצאתי את עצמי מתרגשת ונפעמת כל פעם מחדש מהדוגמאות שלך, מהסיפורים, מהציטוטים ומהטכניקות המתוחכמות. ממאגר הידע, מהניסיון ומהאוצר הבלום שברשותך ושאת חולקת בנדיבות, בגובה העיניים ומתוך תחושת שליחות שמורגשת היטב.
"אנאבלה יקרה, אין לי מילים לתאר כמה הקורס היה משמעותי, מעשיר, מרגש ומרתק עבורי.
בעיניי זה קורס חובה לבני אדם בכלל ולהורים בפרט, ולא רק למטפלים. זה קורס מעורר השראה ומשנה חיים, כזה שמערער את ההיגיון הפרטי ואת המשקפיים שדרכם מתבוננים בסיטואציות. מצאתי את עצמי מתרגשת ונפעמת כל פעם מחדש מהדוגמאות שלך, מהסיפורים, מהציטוטים ומהטכניקות המתוחכמות. ממאגר הידע, מהניסיון ומהאוצר הבלום שברשותך ושאת חולקת בנדיבות, בגובה העיניים ומתוך תחושת שליחות שמורגשת היטב. החומר הועבר בצורה קליטה, ברורה ומובנית. השיעור על זיכרונות הילדות היה מפעים במיוחד והטביע עליי חותם עמוק. תודה על היותך מורה לחיים ומקור להשראה ועל כל הטוב שאת מעבירה הלאה!!"
Press here
המדריך מוביל אותך שלב אחר שלב דרך שש התשתיות של פרקטיקה משגשגת בתהליך אימוני עצמאי.
מעניק לך את הכלים הנדרשים לצמיחה אישית ומקצועית ולהצלחה עסקית. בעזרתו, אפשר ליצור עסק ערכי, מקצועי ורווחי.
זהו כלי חיוני להצלחה של אנשי טיפול, במיוחד עבור מי שלא מרגיש בנוח עם הפן העסקי של הפרקטיקה.
6 הרצאות על העקרונות שקובעים את דרגות החופש שלנו
מה דרגות החופש שלנו? האם אנחנו כבולים/ות ליצרים, לדחפים או לנסיבות? האם נפשנו מסוכסכת תמידית בקונפליקטים פנימיים?
ההרצאות:
מפגשי הדגמה ולימוד המאפשרים יישום מיידי של
יכולות טיפוליות חדשות, המביאות לנקודות מפנה מתמירות
אלה מתרחשות באמצעות יצירה של תובנה ותנועה
בכל מפגש, על ידי שימוש בטכניקות מתוחכמות
בסדנה “חנות הקסמים” נרכוש כלי טיפולי רב-עוצמה לשחרור דפוסים מעכבים ולחיזוק בחירות אוטנטיות. דרך תהליך יצירתי, מגלים את הרווחים והמחירים של דפוסי פעולה קיימים, ומתגלה אפשרות חדשה שמעצימה את תחושת השלמות והשליטה בחיים. הסדנה מציידת את המשתתפים בתובנות וכלים להתמודדות עם אתגרים מתוך ביטחון וחופש פנימי.
סה”כ שווי ההנחות והבונוסים:
מבנה הקורס
הרצאת מבוא + 10 שיעורים של שעתיים (26 ש”א)
בכל שיעור יש הרצאה, הדגמה, תרגול ודיון.
ההקלטות נשארות אצלך לשנה
הקורס מיועד לא.נשי מקצועות הטיפול והחינוך
שכר הלימוד
2360 ₪ כולל מע״מ
במקום
3300 ₪
שווי המתנות: 3539 ₪
שווי כולל (קורס + מתנות): 5899 ₪
את משקיע.ה
2600 ₪ לפני מע״מ
478 ₪ X 5 תשלומים
Press here
Sign up now
קורס מרוכז ואפקטיבי להכשרת אנשי טיפול באומנות העידוד
אני מבטיחה הכשרה רלוונטית ואפקטיבית ולכן
אני מעבירה את מירב הסיכון מכם, אליי.
בגלל שאני יודעת שתקבלו את תוכן הטוב ביותר בתחום
שיתן לכם את הידע והכלים שאתם צריכים בדיוק,
אם לאחר השיעור השני תרגישו שלא קיבלתם
את מה שציפיתם ולא התרחש שינוי משמעותי
בתפיסה ובפרקטיקה, תוכלו לקבל 80% משכר הלימוד בחזרה.
ללא עניינים ומהר.
מרים הבלין
יועצת חינוכית
הרגשתי… איך העבודה שלי הופכת להיות מקצועית יותר,
ומשפיעה כמו סוג של קסם על הנועצים
אנאבלה היקרה, התלבטתי האם לקחת את הקורס, מאחר שהרגשתי שיש לי גישה טובה בשיח עם הנועצים, יחד עם זאת, הרגשתי בעקבות הקורס, איך העבודה שלי הופכת להיות מקצועית יותר, ומשפיעה כמו סוג של קסם על הנועצים, בהעלאת תחושת הערך העצמי שלהן וחיזוק תחושת הביטחון להתמודדות עם אתגרים שונים. תודה רבה! מרים הבלין - יועצת חינוכית
“ממליצה מאד כי בראש ובראשונה אנאבלה מרצה מרתקת .ניכר הרצון לסייע לנו ולמטופלים שלנו דרכנו, במיוחד בגישה החיובית שמתמקדת בעוצמות ובמשאבים ולא בפתולוגיה ובהגנות”
״כבוגרת ביה”ס לפסיכותרפיה במכון אדלר… הקורס עם אנאבלה איפשר לי… לעודד בצורה ישירה שתביא לתובנות עמוקות בזמן קצר יחסית.״
כבוגרת ביה"ס לפסיכותרפיה במכון אדלר, אני מיישמת בקליניקה שלי את טכניקת העידוד כבסיס בכל טיפול. אני רואה את השינוי המשמעותי שהמטופלים מצליחים לעשות בזכות האומץ שהם צוברים עם הזמן. הקורס עם אנאבלה איפשר לי להבין איך לדייק עוד יותר את המיומנות הזו, לחדד ולשכלל את האופן בו אני בוחרת את דרך העידוד ומעל לכל זאת נתן את מפת הדרכים לעודד בצורה ישירה שתביא לתובנות עמוקות בזמן קצר יחסית. תובנות כאלה שיאפשרו תנועה של המטופלים קדימה לעבר חיים מלאים ומספקים יותר כפי שהם מבקשים. רונית שלח מורטון, פסיכותרפיסטית
״התמלאתי בכוחות ובאמונה… אני רוצה ויכולה לאמץ כל אחת מהדרכים שהוצעו במהלך הקורס״
"השתתפתי בקורס העידוד של אנאבלה שקד.
החוויה היתה מיוחדת במינה.כל רגע היה מלווה בהארה, בתובנות. התמלאתי בכוחות ובאמונה שכלי העידוד הוא הכרחי בכל מערכת יחסים ואני רוצה ויכולה לאמץ כל אחת מהדרכים שהוצעו במהלך
הקורס,וכל מה שנדרש הוא מודעות ולחזור ולנסות שוב ושוב.
מה קורה אם אני לא מרוצה מהקורס?
האם השיעורים מתקיימים באופן פרונטלי או מקוון?
האם ניתן להשתתף בקורס באמצעות צפיה בהקלטות בלבד?
אני לא מטפל/ת, האם הקורס מתאים לי?
על ד״ר אנאבלה שקד
על ד״ר אנאבלה שקד
למי שעוד לא זכינו להיפגש, אני ד”ר אנאבלה שקד,
מומחית בינלאומית לפסיכולוגיה אדלריאנית מורת דרך לאנשי
מקצועות הטיפול ששואפים למצוינות , להורים, ולשואפים לחיים מלאי משמעות.
בעלת תואר שני ושלישי בתרפיה בהבעה ויצירה,
פסיכודרמטיסטית, פסיכותרפיסטית ומדריכה מוסמכת,
מדריכת הורים בכירה, יוצרת “אתגר ההורות”,
מאסטר באימון בעלת הסמכה בינלאומית.
בעלת ניסיון של מעל 30 שנה בקליניקה פרטית
ובהוראת פסיכותרפיה.
מייסדת בית הספר לפסיכותרפיה במכון אדלר
ובאוניברסיטת רמון ליול בברצלונה ומרצה בכירה בו.
מחברת רב המכר “לקפוץ למים – מהימנעות להשתתפות מלאה בחיים”
אבל אלה הפרטים היבשים…
אני יכולה להגיד לכם שבמשך הרבה שנים, כשאנשים
שלימדתי אותם טיפול ופסיכותרפיה
ראו אותי מטפלת הם היו שואלים אותי
“מה עשית עכשיו?” “למה זה עובד כל כך מהר?“…
זה מה שהביא את הקליניקה שלי להיות כל כך משגשגת
ולכן הפסקתי לטפל, מהסיבה המוזרה שלא יכולתי
לעמוד בפרץ המטופלים שרוצים להיות אצלי
והצטרכו לחכות לי חודשים רבים ולפעמים שנה.
הם לא הסכימו ללכת למישהו אחר, ואני לא יכולתי
לשאת שאנשים במצוקה מחכים כי רק אני יכולה לעזור להם.
אבל כמה שניסיתי, לא הבנתי איך ללמד את זה.
כמה שנים לפני שנת הקורונה העולם דובר הספרדית גילה
את התאוריה האדלריאנית ואת הפסיכולוגיה האינדיבידואלית.
ואז הסתבר שאני מהאנשים המעטים בעולם
שיכולים ללמד את זה בספרדית,
אז במשך כמה שנים זכיתי לנסוע לסבבים של הרצאות במדינות רבות
וכשהתחילה הקורונה יכולתי לשדר לעשרים וחמש מדינות,
ומאות סטודנטים הגיעו ללמוד איתי ואצלי, בספרדית.
ואז קרה משהו מופלא ובלתי צפוי והוא שכשהתחלתי
ללמד בספרדית אותה דיברתי עד גיל חמש עשרה
שבו עליתי לארץ,
נאלצתי לחפש במרתף של המוח שלי מילים,
וכשאותו אוצר מילים נשלף,
כתוצאת לוואי הצלחתי להבין את תהליכי החשיבה שלי
וכיצד ללמד לעשות את מה שאני עושה בעצמי.
עם היכולת החדשה הזו סגרתי את הקליניקה
והתחלתי ללמד.
הדבר הראשון שבחרתי ללמד הוא עידוד, מילה צנועה
שהיא הפרקטיקה החשובה ביותר לכל מי שמלווה אדם יקר,
זאת אומרת, לכולם:
הורים, נשות ואנשי טיפול, ייעוץ, אימון, חינוך וניהול.
זו מיומנות מרתקת, אומנות ממש, אותה אני מלמדת
את נשות ואנשי כל מקצועות העזרה בצורה מפורטת
בקורס "להחזיר את האומץ".
״ד”ר אנאבלה שקד מצליחה ללמד איך לעודד גם ברגעים שזה נראה בלתי אפשרי.״
קורס חובה לכל מי שעובד עם אנשים - ד"ר אנאבלה שקד מצליחה ללמד איך לעודד גם ברגעים שזה נראה בלתי אפשרי. ורק כשתחוו את זה תבינו מה זה עושה לנפש שלנו.
״אנאבלה יקרה, הייתי מעודדת די טובה עד לתחילת הקורס… לימדת אותי… להעצים אנשים במילה או משפט אחד.״
אנאבלה יקרה, הייתי מעודדת די טובה עד לתחילת הקורס, אבל בזכות הקורס שלך למדתי להשתמש בעיניים טובות, לראות טוב גם במקרים רעים וקשים, לימדת אותי למסגר מחדש, לראות דברים מנקודת מבט אחרת, להעצים אנשים במילה או משפט אחד ולהיות מדריכת הורים טובה יותר. שמחה שהצטרפתי לקורס.
לילך,
עוסקת בהדרכה
״הקורס הפיח בי תקווה והחזיר אותי לעוגנים שכ”כ נדרשים לנו בתקופה מטלטלת זו… אפשרו לי להתעודד בעצמי ולהרחיב למעגלים סביבי .״
היי שמי לילך, ואני עוסקת בהדרכה , הקורס הפיח בי תקווה והחזיר אותי לעוגנים שככ נדרשים לנו בתקופה מטלטלת זו, שאנו עוברים כרגע . ה-מה וה-איך הכה איכותיים, מרגשים ומלאי חמלה שספגתי בקורס, אפשרו לי להתעודד בעצמי ולהרחיב למעגלים סביבי . תודה רבה
הדס איזק
התרגיל והתירגול על זכרונות ילדות היה סופר משמעותי ומרגש. תירגלתי אותו עם מתאמנת וזה הפיל לה אסימון שעשה פריצת דרך בתהליך האימון.
עידוד בילדות פועל כמו חיסון, המחזק את עמידותו של האדם מול נסיבות קשות.
אם למטופלים לא הייתה חוויית עידוד בילדותם, הם זקוקים מאוד לדמות מעודדת.
אם נצליח לעודד אותם – הם יוכלו להיות מי שנועדו להיות, ולעשות את מה שנועדו לעשות.
ואם לא – הם (וגם את/ה) עלולים להפסיד הזדמנות ליצירת נקודת מפנה משמעותית, ולעיתים חד-פעמית.
לכן זה כל כך חשוב להצטרף למחזור האחרון של הקורס, שמלמד את אומנות “להחזיר את האומץ”.
Press here