הדרך הקצרה והקלה ביותר
להורות אפקטיבית ומהנה.
הדרך הקצרה והקלה ביותר
להורות אפקטיבית ומהנה.
בעוד חודש יום זה יכול לקרות גם לך
אתגר ההורות הוא תוכנית ממוקדת, פרקטית וכיפית,
שתיתן לכם בדיוק את הידע והכלים שאתם צריכים כדי להגשים את הייעוד ההורי שלכם:
לגדל ילדות וילדים עם ביטחון עצמי, חוסן נפשי ותחושת מסוגלות גבוהה, באווירה משפחתית נעימה, בטוחה ומעצימה.
להחזיר את הזרימה, השלווה וההנאה הביתה – ולראות שינוי אמיתי כבר מההתחלה.
זוהי ההבטחה האישית שלי אליכם : תוך חודש אחד בלבד מתחילת האתגר, תראו מהפך חיובי בבית. ובמקרה הנדיר שזה לא יקרה – האחריות עליי!
הגיע הזמן להפוך את ההורות למקצוע שאתם גאים בו – בהתלהבות, בביטחון ובתחושת הצלחה.
״פשוט שינית את חיינו ואת ההורות שלנו.
ההצגה היומית שאנו חיים בה הפכה מדרמה לקומדיה״
״זה מהמם לראות ולהרגיש שאת אותו הזמן שגם כך אני עם הילדים אפשר לנהל באופן הרבה יותר אפקטיבי וחזוני.״
Press here
הבנה מדויקת של התפקיד שלכם כהורים.
תפיסת עולם שמתכתבת עם הערכים שלכם.
ארגז כלים שלם וקל ליישום להשגת המטרות המשפחתיות שלכם.
ביטחון מלא ביכולת להוביל את הילדים להתפתחות מיטבית לקראת החיים הבוגרים.
הבנה מדויקת של התפקיד שלכם כהורים.
תפיסת עולם שמתכתבת עם הערכים שלכם.
ארגז כלים שלם וקל ליישום להשגת המטרות המשפחתיות שלכם.
ביטחון מלא ביכולת להוביל את הילדים להתפתחות מיטבית לקראת החיים הבוגרים.
“במקום לפנק , לְרַצות ולעטוף ללא הרף, להציב את הגבולות… לשלוח אותם…לחיות חיים מלאי סיפוק, הגשמה, אמונה וביטחון בעצמם.”
Press here
הילדות קצרה, פחות מ-15% מהחיים, אבל מה שקורה בה משפיע דרמטית על כל החיים.
בחמש השנים הראשונות לחיים, מתרחש הדבר החשוב ביותר – עיצוב האישיות.
האישיות היא הגורם המרכזי שמשפיע על איך ייראו וייחוו החיים של אדם.
יש לנו חלון הזדמנויות קצר להשפיע על עיצוב אישיות בריאה וחזקה
ההשפעה הגדולה ביותר של הורים היא עד גיל חמש, ועדיין יש לנו השפעה ניכרת עד גיל 10
השינוי עד גיל 5 הוא מהיר ביותר. כל שנה נוספת בגיל הילד דורשת עוד זמן ומאמץ.
דחיית השינוי לגיל ההתבגרות תהפוך את האתגרים היומיומיים של היום – כמו סיוט של מקלחת שנמרחת או התקף זעם – לחלום ורוד.
אף אחד לא רוצה להגיע לגיל ההתבגרות עם ילד שלא משתף פעולה, לא עוזר בבית, ומרוצה רק כשהכול בדיוק כפי שהוא רוצה, זאת אומרת, כמעט אף פעם.
יש לכם הזדמנות לגדל ילדים עם תחושת מסוגלות עצמית גבוהה,
בהנאה, בשמחה וביחסים טובים.
Press here
Press here
כל פרק הוא הרצאה ליישום
ההשקעה שלך באתגר ההורות 2360 ₪
ההצעה שלנו היום! (ערב הוובינר)
בשני תשלומים
חודש ליווי נוסף בתוכנית ההמשך מאסטרקלאס הורות בשווי 590 ₪:
60 שיעורים נוספים + שני לייבים עם אנאבלה +חודש נוסף בקבוצת הפייסבוק הפרטית
המדריך “חופשיים בלילה” ללמוד כיצד לעזור לילדים להיכנס לשינה בכיף – ומוקדם.
המדריך ״העודף בשבילך״ – מדריך משנה חיים לניהול זמן באופן שישאר לך עודף למה שבאמת חשוב
הורה שני / סבתא ללא תשלום נוסף בשווי 330 ₪ עם גישה נפרדת מלאה לכל התכנים והמתנות
Press here
Sign up now
קורס מרוכז ואפקטיבי להכשרת הורים למקצוע ההורות
בהדרכתי.
אני מבטיחה מהפך בבית תוך מקסימום חודש
ולכן מעבירה את כל הסיכון מכם, אליי.
בגלל שאני יודעת שתפגשו בתוכן הטוב ביותר בתחום הדרכות ההורים,
שיתן לכם את הידע וההכשרה שאתם צריכים בדיוק,
אם תצפו בלפחות 80% מההרצאות ולא התרחש שינוי משמעותי בבית, תוכלו לקבל את כל כספכם בחזרה.
פשוט כי אינכם מרוצים מעל ומעבר, אתן לכם את כל כספכם בחזרה, במהירות.
השליחות המקצועית של ד”ר אנאבלה שקד נולדה לפני כמעט שלושה עשורים, מתוך תפיסה עמוקה שהשילוב בין פסיכולוגיה לחינוך הוא לא רק מפתח לריפוי – אלא הכלי החזק והמשמעותי ביותר למניעה.
כפסיכותרפיסטית בכירה ואשת חינוך, אנאבלה רואה בהכשרת הורים שליחות חברתית מהמעלה הראשונה: לא רק לתקן את הפגיעות והחסרים שנוצרו בילדות – אלא למנוע אותם מראש באמצעות הורות מיטיבה, מחזקת ומכוונת.
אנאבלה היא פסיכותרפיסטית, חוקרת ומדריכה קלינית בכירה, מרצה בינלאומית ומפתחת שיטות אינטגרטיביות להדרכת הורים ולטיפול. היא הכשירה דורות של מטפלים, הנחתה מאות קבוצות הורים, והעבירה סדנאות והכשרות ברחבי אירופה, אסיה ודרום אמריקה – תמיד מתוך שילוב ייחודי בין עומק תיאורטי לכלים מעשיים שעובדים באמת.
היא מייסדת בית הספר לפסיכותרפיה במכון אדלר, ומרצה בכירה בתוכנית המאסטר לייעוץ אדלריאני באוניברסיטת רמון ליול בברצלונה.
מחברת רב־המכר "לקפוץ למים – מהימנעות להשתתפות מלאה בחיים", שזכה להצלחה רבה ותורגם לספרדית ולסינית, ומרצה מבוקשת בכנסים אקדמיים וקליניים ברחבי העולם.
הייחוד שלה טמון ביכולת להפוך תיאוריה מורכבת לכלים פשוטים, יישומיים ומדויקים – שמתאימים בדיוק לחיים האמיתיים.
אנאבלה מוסמכת כמאסטר באימון (Master Coach) מטעם איגוד הקואצ'ינג הבינלאומי (ICF), ומשלבת בתפיסתה טיפול, הנחיה, חינוך ואימון – בגישה אינטגרטיבית שמובילה לתוצאות.
בכל תוכנית שהיא מפתחת ומובילה – היא מלמדת, עונה ומלווה בעצמה.
אין מתמחות. יש נוכחות אישית, מקצועית ומחויבת – שמבוססת על ניסיון קליני, מחקרי וחינוכי עמוק.
ולצד כל אלה – אנאבלה מביאה איתה נוכחות חמה, הומור וחיבור אמיתי בגובה העיניים. היא יודעת להפוך תוכן מורכב לנגיש, להפוך קושי לצמיחה – ולתת להורים תחושת מסוגלות מחודשת, עם חיוך.
הרשמו עכשיו ועוד ימים ספורים תפסיקו עם טעויות
שנשארות טבועות לתמיד באישיות של הילדים שלכם.
תשתמשו בכל דקה איתם כדי לעשות את הדברים הנכונים,
לא כי תקדישו זמן מיוחד, אלא כי זה אותו הזמן, רק מושקע
בדברים הנכונים.
Press here
״פשוט שינית את חיינו ואת ההורות שלנו.
ההצגה היומית שאנו חיים בה הפכה מדרמה לקומדיה״
הגעתי אלייך דרך פודקסט ששמעתי במקרה
והוא שינה לי את תפיסת העולם בשעה
וחצי. מיד נרשמתי להרצאה שלך בזום. עוד
לפני שנגמרה, כבר סיימתי לשלם על אתגר
ההורות…
כי אם בשעה וחצי נעשה כזה קסם,
אז מה יהיה בפרויקט של שבועיים. קבעתי עובדה
לדורי, בעלי, בהתחלה הייתי צריכה להתעקש
איתו שיקשיב… אבל אחרי פחות מחצי שעה
הוא התחבר לגמרי, וחיכה כבר להרצאה
הבאה…
לקחנו בעבר הדרכת הורים פרטניות, פשוט
לא התחברנו אף פעם. הרגשנו שלא קוראים
אותנו נכון. ואצלך, כבר במפגש ראשון, הבנו
שהגענו למקום הנכון.
אז אסכם ואומר שפשוט שינית את חיינו ואת
ההורות שלנו. ההצגה היומית שאנו חיים בה
הפכה מדרמה לקומדיה
״זה מהמם לראות ולהרגיש שאת אותו הזמן שגם כך אני עם הילדים אפשר לנהל באופן הרבה יותר אפקטיבי וחזוני.״
“זה משהו!
כל הכבוד, ממש ממלא את ארגז הכלים
באופן מתודולוגי ונהיר.
זה מהמם לראות ולהרגיש שאת אותו הזמן
שגם כך אני עם הילדים אפשר לנהל באופן
הרבה יותר אפקטיבי וחזוני.
אז שוב תודה.
שלישי שמח! “💚🏳 🌈
״The potential impact of making this knowledge accessible is tremendous״
My wife and I embarked on the
parenthood project, gaining invaluable
insights. It’s an amazing initiative that I
believe every parent should experience.
Despite good intentions, parents often
lack the necessary tools and education
to support their children in their crucial
early years. The potential impact of
making this knowledge accessible is
tremendous
“אתגר ההורות הפך לנו את הראש, המאסטר קלאס הוא כלי שמסייע לנו קבוע”
וואו. כבר מהתחלה בא לי להגיד את התחושה שיושבת לנו בלב כולה חודש וחצי אחרי
שהתחלנו להשתמש באתגר ההורות- וואו.
היינו אבודים. בסוף כל יום דע שהילדים היו
הולכים לישון היינו סחוטים, עצבניים, וגם, ולא
פחות מבאס, מלאי רגשות אשם. רבאק, אנחנו
אוהבים את הילדים שלנו כל כך, מראים להם
המון אהבה, אז למה אנחנו מעבירים כל כך
הרבה זמן במלחמות.
ואז קיבלנו את אתגר ההורות.
כל יום ראינו פרק, חצי שעה אחרי שהילדים
הולכים לישון, וכל פרק אשכרה עשה הארה.
קודם כל, אנאבלה אומרת את המילים שנותנות
לך תחושה שאתה בסדר. התחושה הזו שאשת
מקצוע אומרת לך שכבר מזה שאיכפת לך
שהמצב יהיה יותר טוב, אתה הורה נהדר, זו
התחלה כל כך מרוממת נפש.
ואז השיעורים. קודם כל קיבלנו את היכולת
להבין את הילדים.
להבין מאיפה מגיעה ההתנהגות שלהם ומה הם
צריכים.
ואז יש טיפים קטנים, כל פעם מתקדמים
בהבנת הילד. היינו יושבים בערב, אחרי
שהילדים נרדמו, צופים בפרק, אומרים איזה
12 פעם “וואלה”, כשדברים נהיו ברורים, ואז
מיישמים את הטיפים.
חלקם לקחו כמה יותר ימים לתפוס אבל ברגע
שהכל נובע מכמה הבנות בסיסיות, היה לנו
אשכרה קל להתמקד במה לעשות (מישהו אמר ‘אדיבות תקיפה’? כן, אנחנו, אחד לשנייה ואחת לשני במשך כל השבועיים הראשונים. לא ייאמן כמה כיוונון של שתי מילים כל כך מסייע).
התחושה הבסיסית העמוקה היא שלמות
עצמית. ממש הרגשנו שאנחנו עושים את
הדבר הנכון. לא עוד אבודים, יורים לכל כיוון,
מקווים שהילדים יקשיבו לנו. סוף סוף הרגשנו
שאנחנו יודעים מה לעשות, ויותר מזה – ממש
הבנו למה אנחנו עושים מה שאנחנו עושים.
ולהפתעתנו, ובדיעבד זה לא באמת אמור
להפתיע, הילדים ממש זרמו. גם דברים שעוררו
איזושהיא התנגדות בהתחלה, הסתדרו די מהר.
עם הקטן בן ה4- ממש תוך שבוע, עם בן ה8-
נדרשו עוד שבועיים עד שהכל היה חלק. אבל
גם במהלך הזמן הזה הכל נהיה יותר נעים,
והתנהגויות שליליות פחתו יותר ויותר.
ואחרי חודש היה איזה ערב שהתיישבנו ואמרנו
אחד לשני שזה חתיכת קטע. הילדים הלכו
לישון בלי ריבים, יש תקשורת, הכל אשכרה
זורם. זורם, ועובד ונעים כל כך.
וזה לא רק בבית. לגדול היו קשיים חברתיים,
והעשייה בבית, הלתת לו מקום ותחושת
שייכות, חיזקה אותו גם מחוץ לבית. הקטן,
לשמחתנו, אהוב כמו שוקולד פיצפוצים, אבל
אם נצטרך, נדע לאן לפנות.
(כשסיימנו את האתגר, החלטנו לעבור
למאסטר קלאס. שם הכל מסודר לפי נושאים.
אנחנו כבר לא צופים ברצף, רק לפי מה
שחשוב לנו באותו רגע. למשל, מה עושים עם
ממתקים ואוכל בכלל. או איך לאזן השתוללות
של האחים שהופכת לריבים )שני בנים, מה
שנעשה, השתוללות שהופכת למכות זו די
הפעילות האהובה עליהם( אפילו שאלות של
כלכלה משפחתית יש שם.
זה פשוט תענוג שיש איש מקצוע עם דרך כה
יעילה שעוזר לך בשאלות הכה מעייפות של
החיים ומביא תשובות שעושות הכל יותר קל.
ויש גם פגישה עם אנאבלה שאפשר לשאול
שאלות ולקבל תשובות).
אני קורא פה מה שכתבתי ורואה שאני נשמע
כמו מעריץ של בון ג’ובי שפגש את ג’ון מאחורי
הקלעים. אבל ככה זה מרגיש. אני נלהב ממש.
אתגר ההורות הפך לנו את הראש, המאסטר
קלאס הוא כלי שמסייע לנו קבוע. אסיים
בקלישאה – תודה אנאבלה, איזה מזל שחברים
המליצו לנו עלייך.
“במקום לפנק , לְרַצות ולעטוף ללא הרף להציב את הגבולות… לשלוח אותם…לחיות חיים מלאי סיפוק, הגשמה,אמונה וביטחון בעצמם.”
“כאשת חינוך שהיתה בעבר מורה, גננת
ומנהלת מערכות חינוכיות תמיד ידעתי לומר
לתלמידי או לעובדי את המילה הנכונה, בזמן
הנכון, להפסיק התנהגות לא מותאמת של
ילד.ה באופן כזה שהילד.ה ילמדו, יפנימו
וירגישו טוב עם עצמם ועם הסביבה והכל
נעשה באהבה, בנחת ובמטרה להכין אותם
לחיים.
בניהול ועדות ברשותי ידעתי להמליץ להורים
ולצוותי חינוך באופן פרקטי ומעשי כיצד
להתנהל מול ילדים והורים ואף קיבלתי
פידבקים נפלאים בעקבות יישום המלצותי.
כהורה לילדים צעירים, מצאתי את עצמי
לא פעם בפני שוקת שבורה בסיטואציות
הדורשות מאיתנו להשאר ממוקדים במטרת
העל – להכין את ילדינו לחיים כשהרגש
ההורי כלפיהם ממלא תפקיד מרכזי בסיפור
והייתי מוצאת את עצמי שואלת שאלה מאוד
פשוטה: איך כמנהיגה חינוכית הצלחתי
לתפעל מערכות שלמות של ילדים וצוותים
וכאימא אני לעיתים מותחת את קו הגבול מול
ילדי בניגוד להיגיון?
הבנתי שצריך לשנות משהו ולא בילדי אלא
משהו בגישה שלנו אליהם.
הצטרפנו בהמלצת גלובס לפרוייקטהורים
של ד״ר אנבלה שקד היקרה וכבר מההרצאה
הראשונה משהו טוב התחיל לקרות.
ככל שהתקדמנו בהרצאות ) 10 הרצאות( כך
התרחב ארגז הכלים ופתאום אנו מוצאים
את עצמנו בדיאלוג אחר לגמרי עם הילדים
ומהורים טובים שמוכנים לקטוף את הירח
עבורם הפכנו להורים אפקטיביים שמבינים
שאין באמת סולם שיגיע לירח ועצם תפיסה
זו משקפת את הרצוי והמצוי או במילים
אחרות מכינים אותם לחיים האמיתיים
ולאתגרים שעימם יאלצו להתמודד.
במקום לפנק , לרצות ולעטוף ללא הרף,
להציב את הגבולות באופן שיאפשר לנו
לשלוח אותם לבגרותם עם ארגז כלים מלא
בפתרונות ישימים שבאמצעותו יגבשו על
עצמם מסקנות שיקרבו אותם לחיות חיים
מלאי סיפוק, הגשמה, אמונה וביטחון בעצמם.
הדף קצר מלהכיל את התובנות הרבות
והעיצות הנפלאות שקיבלנו ועל כן ממליצים
בחום רב להצטרף לפרוייקט הורים של ד״ר
אנבלה שקד ולהפוך להורים אפקטיביים.
תודה רבה לך מעומק הלב ד””ר אנאבלה
שקד.
דנית קובי והילדים “
“הקורס ממוקד וקצר מועד וזה מעודד גיוס כוחות להתחייבות…”
הממשק של הקורס לא פחות ממצוין!
השימוש מאוד ידידותי ונוח למשתמש,
התזכורות שמגיעות מאוד מדרבנות. הקורס ממוקד וקצר מועד וזה מעודד גיוס כוחות להתחייבות…
היכולת הגמישה לצפות בהרצאה בזמן המתאים מאוד מאפשרת(בטח להורים).
אנאבלה כמובן במיטבה וזה תענוג לשמוע וללמוד ממנה ולרכוש כלים ואוצרות לארגז ההורי. בקיצור אני חושבת שזה מצוין! לא פחות!
וזכות גדולה לכל הורה!
״מצאתי את עצמי בשבועיים האלו
מרגישה מוחזקת ומובנת״
בשבועיים האחרונים הצטרפתי ל”פרוייקט
הורים” בהנחיית ד”ר אנאבלה שקד.
מה שמשך אותי לעניין הייתה ההבנה
שתקופת הילדות קצרה, ושחשוב לי להיות
נוכחת בה כמה שיותר, עם כל העייפות
המצטברת בחיי.
בנוסף האפשרות להאזין להקלטות בכל זמן,
גם תוך כדי שגרות חיי, התאימה לי.
כאמא שצמאה לחיזוקים בהורות, קוראת
ספרים ומאזינה לפודקאסטים,
הרעיון
שחומרי פסיכולוגיה מונגשים לפרקטיות
הועיל לי, ומצאתי את עצמי בשבועיים האלו
מרגישה מוחזקת ומובנת.
בנוסף התכנים עזרו לי להבין את עצמי, הן
כאדם בזכות עצמי , הן כרעיה, הן כאמא
עובדת והן כחברה, והכל התחבר לי לחיי
“כל פוסט וכל עצה ממש עובדים
ומשפרים את התקשורת והאווירה.״
אני מאד נהנית ונתרמת מהתכנים הנפלאים
של אנאבלה.
פרויקט הורים במיוחד אבל כל פוסט וכל
עצה ממש עובדים ומשפרים את התקשורת
והאווירה.
המון תודה על זה 🙏🌸
״ממליצה לכם ולכן להרשות לעצמכם להשקיע
בדבר הכי חשוב בחיינו״
אלו לא פתרונות קסם!
זאת עבודה פנימית, מוחית ורגשית לעשות עם
עצמכם אבל היא אפשרית ותצמיח אתכם גם
בתחומים אחרים בחייכם.
והתחושה שעוד יום עבר וזרמתם ושוב
העייפות והנוחות הכריעה אתכם, תהפוך לאט
לאט לתחושה שיש לכם ערך ומשמעות רבה
יותר לתת לילדכם ובכלל לסביבתכם הקרובה.
ההבדל בין הורה טוב להורה אפקטיבי
נבין מה זו אפקטיביות, מדוע זה דחוף להיות אפקטיביים וכמובן נלמד מה עושים הורים אפקטיביים.
מהי תחושת שייכות ומה מטרתה.
שני מרכיבי השייכות: נאהבות ומסוגלות
ו- 10 הדרכים לטפח כל אחד מהם.
6 המעכבים של פיתוח תחושת שייכות
תרגול
כיצד כישלון גורם לאובדן אומץ, הקטנת האופטימיות והאקטיביות
כיצד עידוד משיב לילד/ה את האומץ
מדוע עידוד הוא המרכיב החשוב ביות בפיתוח דימוי עצמי חיובי וביטחון עצמי
מה ההבדל בין שבח לעידוד
תרגול
מהי תחושה חברתית
כיצד היא מתבטאת ברמה הרגשית, המחשבתית וההתנהגותית
הבנת הדברים להם זקוק ההורה עבור רווחתו האישית
אופן הביטוי שלהם
תרגול של ההורה כאדם נפרד
הבנת הצבת גבולות – אילו גבולות. מדוע אלה הגבולות שיש להציב.
תרגול תקשורת המטפחת תחושה חברתית
כיצד מיוצג הסדר החברתי באמצעות אימון לשיתוף פעולה, מה כולל אימון לשיתוף פעולה,
כיצד מגיבים להתבטאות לא נאותה
7 ההחלפות שעושים הורים דמוקרטיים,
לימוד ותרגול תקיפות אדיבה שתיקה לא רועמת.
דיבור חיובי
תרגול – הבדל בין עונש, תוצאות טבעיות ותוצאות הגיוניות
4 הדרכים המוטעות ליצירת שייכות,
זיהוי הדרך המוטעית של ילדי או ילדתי,
זיהוי התגובה האופיינית וניסוח תגובה רצויה ותרגול
כיצד לקבל החלטות,
תרגול: נגדיר מטרה ונהפוך אותה לפרויקט.
3 סעיפי תרגול המובילים למטרה
שגרת בקרה.
תרגול בשבעה חלקים