ד”ר אנאבלה שקד
מגישה
מפגשי הדגמה ולימוד המאפשרים פיתוח ויישום של
יכולות טיפוליות חדשות, המביאות לנקודות מפנה מתמירות
אלה מתרחשות באמצעות חתירה לתובנה ותנועה
בכל מפגש, על ידי שימוש בטכניקות יצירתיות
ד”ר אנאבלה שקד
מגישה
מפגשי הדגמה ולימוד המאפשרים יישום מיידי של
יכולות טיפוליות חדשות המביאות לנקודות מפנה מתמירות.
אלה נוצרות באמצעות יצירה של תובנה ותנועה
בכל מפגש ושימוש בטכניקות מתוחכמות
כש”הקסם” הזה מתרחש שוב ושוב עם לימוד של ידע
רלוונטי ויישום טכניקות יצירתיות צעד אחר צעד, זה מקור לסיפוק עצום
למטפל, ותנועה משמעותית למטופל.
אבל כשלא נוצרת בטיפול נקודת מפנה, במיוחד לאורך זמן
הטיפול עלול להפוך למעגל מתסכל של תקיעות.
הזמן והמשאבים נשחקים, ומורגשת תחושת החמצה.
מאסטרקלאס טיפול הוא הזדמנות נדירה להעמיק את ההבנה ולפתח יכולות חדשות
וללמוד איך אפשר להגיע למקסימום השפעה במינימום זמן. דרך צפייה בהתערבויות חיות
לצד כלים פרקטיים ושיח מקצועי מעמיק, תגלו איך להפוך כל מפגש להזדמנות ליצירת שינוי אמיתי.
הקורס לא רק משכלל התערבויות ומלמד טכניקות חדשות, אלא מעניק השראה מחודשת, ותשוקה לשאוף למצוינות טיפולית.
ד"ר דניאלה אריאלי
מרצה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה
כבר שמונה חודשים אני משתתפת בקורס המאסטרקלאס למטפלים והתרומה עבורי היא ענקית.
חגית האוזר
דרמה תרפיסטית ופסיכותרפיסטית אדלריאנית מוסמכת
תמיד רציתי להיות ‘זבוב על הקיר’ בקליניקה שלך….חלמתי שיתאפשר לי להמשיך ולהתפתח מקצועית, באמצעות צפייה במאסטרית בפעולה.
לשמוע את השאלות הקטנות-גדולות שיש בהן כל כך הרבה עידוד אבל גם איתגור של מי שמולך, ולשמוע את ההסברים שבסוף כל מפגש שמרחיבים את היריעה ביחס לתהליך ולנושאים שעלו.
המפגשים האלו שינו לי גם את החיים האישיים. חלק מהטיפולים שבהם נכחתי היו עם בוגרים -צעירים ועם אימהות, והם נתנו לי מבט מפוכח יותר על ההתמודדות של צעירות במשפחה שלי ובעיקר על התפקיד שלי ביחס אליהן. המפגשים עם אנשים שמחפשים כיוון מקצועי ברור יותר נגעו בשאלות שעימן גם אני מתמודדת והזכירו לי במה כדאי לי להתמקד. באופן כללי - כל המפגשים היו משמעותיים בצורות שונות.
במקביל גם האזנתי לקורסים הדיגיטליים שלך שהאזנה להם היא חלק מהדיל של ההשתתפות במסטרקלאס ולאט לאט הפנמתי את התיאוריה והתורה האדלריאנית כפי שאת מגשרת אותה, וזה היה ממש מרתק, וסידר לי הרבה הבנות על העולם.
אני עכשיו שומעת את עצמי מדקלמת אותך ואת אדלר בכל מיני הזדמנויות- גם במפגשים מקצועיים וגם בשיחות אישיות.
אז תודה רבה לך אנאבלה,
יישר כוחך
מברכת על רעיון מאסטרקלאס הטיפול, שהינו מעבר מ’שיתופים מרתקים של המתכון המנצח’ ה’כתוב’ בהדרכות, לפתיחת דלת, והזמנה אישית להיכנס היישר אל תוך ‘חדר הטיפול’ שלך, אנאבלה היקרה, ואפשרות ללמוד מתוך צפיה בהדגמות של התערבויות טיפוליות,
צעד אחר צעד, כמו גם, מתוך מן השיח והדיון בעקבותיהן.
תודה על הנדיבות לחלוק את הכלים ה'סודיים' שלך, לרקיחת גוונים של עידוד, אמפטיה וחמלה, בתוספת, ציטוטים ושפע של מידע ודוגמאות מתוך מאות ספרים, בתיבול חוש הומור, הסברים והבהרות - המציידים את תרמילי המטופלים, ב'מפלסי דרך' חדשים, לצמצום הפער בין המצוי והרצוי בחייהם, והגברת הרווחה הנפשית שלהם.
הזכות להשתתפות בכל הטוב הזה, מבלי בלי לצאת מפתח המחשב האישי, עם אפשרות לבחור במינונים המדויקים לי בכל חודש, במועד שמתאים לי, ובעלות כל כך משתלמת, הם שלם הגדול מסך חלקיו, שתורם להגברת האפקטיביות שלי בטיפול.
ממליצה בחום רב, לכל עמיתיי היקרים למקצוע להצטרף לזוכות והזוכים.
ד"ר דניאלה אריאלי
מרצה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה
כבר שמונה חודשים אני משתתפת בקורס המאסטרקלאס למטפלים והתרומה עבורי היא ענקית.
חשוב לי לשתף אותך בזה כדי שתדעי איזה ערך הקורס הזה מביא וכמה יש לו פוטנציאל להשכיל ולקדם אנשים בכלל ומטפלים בפרט. הצפייה בך מטפלת באנשים לימדה אותי על מהו טיפול ואיך נכון להיות כמטפלת, יותר מכל קורס.
כל פעם מחדש השתאיתי לראות את ההקשבה שלך,
לשמוע את השאלות הקטנות-גדולות שיש בהן כל כך הרבה עידוד אבל גם איתגור של מי שמולך, ולשמוע את ההסברים שבסוף כל מפגש שמרחיבים את היריעה ביחס לתהליך ולנושאים שעלו.
המפגשים האלו שינו לי גם את החיים האישיים. חלק מהטיפולים שבהם נכחתי היו עם בוגרים -צעירים ועם אימהות, והם נתנו לי מבט מפוכח יותר על ההתמודדות של צעירות במשפחה שלי ובעיקר על התפקיד שלי ביחס אליהן. המפגשים עם אנשים שמחפשים כיוון מקצועי ברור יותר נגעו בשאלות שעימן גם אני מתמודדת והזכירו לי במה כדאי לי להתמקד. באופן כללי - כל המפגשים היו משמעותיים בצורות שונות.
במקביל גם האזנתי לקורסים הדיגיטליים שלך שהאזנה להם היא חלק מהדיל של ההשתתפות במסטרקלאס ולאט לאט הפנמתי את התיאוריה והתורה האדלריאנית כפי שאת מגשרת אותה, וזה היה ממש מרתק, וסידר לי הרבה הבנות על העולם.
אני עכשיו שומעת את עצמי מדקלמת אותך ואת אדלר בכל מיני הזדמנויות- גם במפגשים מקצועיים וגם בשיחות אישיות.
אז תודה רבה לך אנאבלה,
יישר כוחך
חגית האוזר
דרמה תרפיסטית ופסיכותרפיסטית אדלריאנית מוסמכת
תמיד רציתי להיות ‘זבוב על הקיר’ בקליניקה שלך. …חלמתי שיתאפשר לי להמשיך ולהתפתח מקצועית, באמצעות צפייה במאסטרית בפעולה.
מברכת על רעיון מאסטרקלאס הטיפול, שהינו מעבר מ’שיתופים מרתקים של המתכון המנצח’ ה’כתוב’ בהדרכות, לפתיחת דלת, והזמנה אישית להיכנס היישר אל תוך ‘חדר הטיפול’ שלך, אנאבלה היקרה, ואפשרות ללמוד מתוך צפיה בהדגמות של התערבויות טיפוליות, צעד אחר צעד, כמו גם, מתוך מן השיח והדיון בעקבותיהן.
תודה על הנדיבות לחלוק את הכלים ה'סודיים' שלך, לרקיחת גוונים של עידוד, אמפטיה וחמלה, בתוספת, ציטוטים ושפע של מידע ודוגמאות מתוך מאות ספרים, בתיבול חוש הומור, הסברים והבהרות - המציידים את תרמילי המטופלים, ב'מפלסי דרך' חדשים, לצמצום הפער בין המצוי והרצוי בחייהם, והגברת הרווחה הנפשית שלהם.
הזכות להשתתפות בכל הטוב הזה, מבלי בלי לצאת מפתח המחשב האישי, עם אפשרות לבחור במינונים המדויקים לי בכל חודש, במועד שמתאים לי, ובעלות כל כך משתלמת, הם שלם הגדול מסך חלקיו, שתורם להגברת האפקטיביות שלי בטיפול.
ממליצה בחום רב, לכל עמיתיי היקרים למקצוע להצטרף לזוכות והזוכים.
כאשר המסר הנכון נאמר בצורה שנוגעת בלב, נוצרת תובנה שמובילה לתנועה ממשית. זהו רגע שבו הטיפול מתעלה מעל הקלה והופך למפגש משנה חיים.
כשאין התמרה, אפילו אם המטופל חווה הקלה במצוקתו,
אך לא קורה שינוי מהותי בו או בהתנהגותו, התוצאה אינה מספקת.
בגלל שמטפלים מעדיפים שלא לשווק ולמכור, התוצאות של
המטופלים, וההמלצות שלהם, חיוניות להמשך זרימת מטופלים לקליניקה.
אם זה לא קורה, מטפלים מתקשים לגייס מטופלים חדשים.
פעם, טיפול היה עניין של שנים. אך היום סקרים מראים
שיש לנו מספר מפגשים.
לכן, עלינו להשתכלל על מנת להגיע לתוצאות ראויות בפחות זמן
חמשת הדברים העיקריים בפרקטיקה של מטפל משתפרים:
ההבנה, ההתערבויות, היצירתיות, התוצאות והתחושות שלו.
במילה אחת: המקצועיות.
השינויים והשיפורים האלה מורגשים בבירור ונראים לעין
במהלך הטיפולים.
השאלה המוכרת “האם אני מספיק מוכשר.ת?”
מתחלפת בוודאות שכן, יש לך את זה.
כשפעם אחר פעם התשובות שלך לסוגיות ולהתרחשויות
בטיפול הן נכונות ומועילות, והתוצאות ניכרות בחייו של המטופל
הספקות שלך ביחס למסוגלות או לתרומה שלך, משתחררים.
חוליו רוברטו אלבראדו
פסיכולוג קליני ומרצה באוניברסיטת גלילאו בגואטמלה
כל מפגש במסטרלקאס מספק לנו למידה מדויקת על התערבויות אדלריאניות. הדבר המעשיר ביותר הוא להתבונן בעבודה שאנאבלה עושה עם המקרים שכל אחד מאיתנו הציג.
ג'ייסי בלנדין
פסיכולוגית קלינית
לימוד העולם המרתק של הפסיכולוגיה האדלריאנית עם אנאבלה היה אחד המסעות העמוקים והמעשירים בחיי ביותר לקראת הכרת הטבע האנושי ומודעות עצמית.
במהלך הדיונים, כל השאלות נענות ומופקת למידה משמעותית. כל מפגש הוא הזדמנות לצמוח באופן אישי ומקצועי ולשפר את היכולת שלנו לעזור למטופלים שלנו בפרקטיקה הפרטית.
הידע שלה הוא מקור בלתי נדלה של חוויות, מידע ושיטות מעשיות שבשילוב עם תהליך ההוראה החם, המהנה והיצירתי שלה, אפשרו לי לגלות וליישם בפרקטיקה המקצועית שלי דרכים יעילות לליווי אנשים בפסיכותרפיה וייעוץ משפחתי.
אני מוקירה מאוד את פגישתי עמה והאפשרות ללמוד בכל תוכנית אפשרית. המסטרלקאס הוא השילוב המושלם בין התיאוריה האדלריאנית לפרקטיקה, כדי להעמיק את ההבנה בהמשגה ובגישה למקרים אמיתיים"
חוליו רוברטו אלבראדו
פסיכולוג קליני ומרצה באוניברסיטת גלילאו בגואטמלה
כל מפגש במסטרלקאס מספק לנו למידה מדויקת על התערבויות אדלריאניות. הדבר המעשיר ביותר הוא להתבונן בעבודה שאנאבלה עושה עם המקרים שכל אחד מאיתנו הציג.
במהלך הדיונים, כל השאלות נענות ומופקת למידה משמעותית. כל מפגש הוא הזדמנות לצמוח באופן אישי ומקצועי ולשפר את היכולת שלנו לעזור למטופלים שלנו בפרקטיקה הפרטית.
ג'ייסי בלנדין
פסיכולוגית קלינית
תמיד רציתי להיות ‘זבוב על הקיר’ בקליניקה שלך. …חלמתי שיתאפשר לי להמשיך ולהתפתח מקצועית, באמצעות צפייה במאסטרית בפעולה.
הידע שלה הוא מקור בלתי נדלה של חוויות, מידע ושיטות מעשיות שבשילוב עם תהליך ההוראה החם, המהנה והיצירתי שלה, אפשרו לי לגלות וליישם בפרקטיקה המקצועית שלי דרכים יעילות לליווי אנשים בפסיכותרפיה וייעוץ משפחתי.
אני מוקירה מאוד את פגישתי עמה והאפשרות ללמוד בכל תוכנית אפשרית. המסטרלקאס הוא השילוב המושלם בין התיאוריה האדלריאנית לפרקטיקה, כדי להעמיק את ההבנה בהמשגה ובגישה למקרים אמיתיים.
מעניק למטפלים כלים ויכולות חדשים:
ארגז כלים של טכניקות טיפוליות
התגובה בכל רגע במפגש הטיפולי
הבנה של הפנייה, העיתוי והמטרה
עם הכלים האלה, מושגת יכולת ליצור פריצות דרך
ולהגיע לשתי התוצאות המובהקות שאליהן מייחל המטופל.
הראשונה: Well Being
שיפור ברווחה האישית ובתחושת השייכות והערך של המטופל,
כשהוא מסיים תהליך בתחושה שהינו אהוב (או לפחות ראוי לאהבה), חשוב, מסוגל, נחוץ, תורם.
השניה: Well Doing
שיקום התפקוד. באמצעות הפעולה, המטופל מצמצם את הפער בין המצוי והרצוי בחייו. נושא שהוזנח כמעט לגמרי בעולם הטיפולי.
זהו מנוי חודשי מתחדש שאפשר להפסיק או להקפיא בכל עת.
כולם מקבלים את ההקלטה של כל המפגשים, גם מי שלא נכח.
היא פתוחה לשבועיים כדי לשמור על הפרטיות של האדם שהגיע להתייעצות.
המפגשים מתקיים בימי שני בשעה 10.00 ובימי רביעי בשעה 19.00
בנוסף מקבלים גישה לספריה של קורסים והרצאות מוקלטות
אוצר של מידע על פסיכולוגיה אינדיווידואלית והיישומים שלה, שנגיש כל עוד נמשך המנוי.
זהו מכלול הכשרות והדרכות שנוצר במיוחד עבור שכלול
היכולות הטיפוליות של נשות ואנשי מקצועות העזרה.
סדרת הדגל של ד”ר אנאבלה שקד. זו סדרה להתפתחות אישית, שמזמינה את המאזינים להתבוננות מעמיקה ואמיצה בעצמם, במציאות וביחסיהם עם אחרים ומציעה פרספקטיבה חדשה, מפתיעה ומרתקת. זו סדרה של הרצאות מלאות מידע משמעותי ורלוונטי לחיי היום יום ומועברות בהרבה הומור, כך שמובטחת למידה והנאה גדולה.
פסיכולוגיה, תורת הנפש, היא תחום במדעי החברה החוקר תהליכים נפשיים והתנהגות האדם. פסיכולוגיה עוסקת בהכרה וברגשות והקשר שלהם להתנהגות. הפסיכולוגיה מנסה להשיב על השאלות הבאות: מה המשמעות להיות אדם? מה מניע אותנו? מה גורם לסבל ולבעיות בתפקוד? איך אפשר לרפא בעיות נפשיות? האם אפשר למנוע אותן? בסדרה זו ניתן מענה על שאלות אלה על פי הפסיכולוגיה האינדיווידואלית של אלפרד אדלר.
בסדרה זו נציג מהי האישיות על פי אדלר, כיצד היא מתעצבת, מהם הגורמים המשפיעים על יצירתה וכיצד אפשר לתרום לפיתוח אישיות רחבה וגמישה
זיכרונות משחקים תפקיד חיוני בחיים, בהיותם חלק מהזהות האישית ומרציפות תחושת האני. זיכרונות מספקים לנו נרטיב עקבי ויציב שמחבר את העבר עם ההווה במטרה להתמודד עם העתיד. על פי אדלר, כל זיכרון הוא נרטיב סמלי שעוזר לנו לנוכח מצבים לא מוכרים, כאשר אנו חשים סכנה לתחושת השייכות והערך שלנו. סדרה קצרה זו היא אשנב להבנת העבודה עם זיכרונות ילדות על פי אדלר.
להגדיל את ההכנסות שלך ב30% תוך שלושה חודשים, ולעשות את זה מתוך מיקוד הייחודיות שלך והערך שאת מביאה ללקוחות, בניהול עצמי שמכבד, מעצים ומהנה אותך.
מה עומד בינינו לבין הגשמת היכולות, הרצונות והחלומות שלנו?
זו השאלה עליה אני מנסה לענות במשך שני עשורים. סדרת ההרצאות “לקפוץ למים” נוצרה לאחר מסע של חקירה, דוקטורט, כתיבת ספר ומפגש עם אלפי אנשים שחיים מתחת לקו הפוטנציאל שלהם. בשש הרצאות הסדרה אני מלמדת מדוע אנשים עדיין אינם מי שהם יכולים להיות, ומה ניתן לעשות עם זה.
זהו מיני קורס (באודיו) על רגשות על פי הפסיכולוגיה האינדיווידואלית שמטרתו להבין את תפקיד הרגשות בחיינו, ולהגדיל את הכמות, העוצמה והמשך של רגשות חיוביים ולהקטין את הכמות, העוצמה והמשך של רגשות שליליים.
למרות שרבים מאיתנו מצהירים שהדבר החשוב ביותר בחיינו הוא לקיים מערכות יחסים טובות עם יקירנו, לעיתים קרובות אנו לא מצליחים להתנהג כפי שאנו טוענים שהיינו רוצים, או לא מצליחים ליצור ולשמר מערכות יחסים טובות אליהן אנו מייחלים. קרבה חברתית היא סדרה שעוסקת במערכות יחסים במעגלים השונים בחיינו.
הטיפול האדלריאני מתבסס על פילוסופיה אינטגרטיבית והוליסטית על טבע האדם והמפגש שלו עם הדרישות של החיים על כדור הארץ. זו תיאוריה של האישיות, פסיכופתולוגיה ופסיכותרפיה המניחה שלבני אדם יש מוטיבציה חברתית והחיים הם תנועה המכוונת להגשמת אידיאל עצמי
חנות הקסים היא טכניקה פסיכודרמטית שהוצאה על ידי מורנו או תלמידיו. במאמר זה באנגלית מוצגת גרסא אדלריאנית של תרגיל המיועד לעורר מודעות לרווחים ולמחירים של הבחירות שלנו ומוטיבציה לשינוי עסקאות גרועות.
על פי הפסיכולוגיה של אלפרד אדלר, חשיבותם של זיכרונות מוקדמים אינה היסטורית אלא השלכתית, ואת משמעותם יש לחפש בהווה ולא בעבר. כמטאפורות תיאוריות של העבר, זיכרונות מוקמים חושפים מידע הן על מצבו הרגשי של המטופל, והן על תפיסת העולם שלו עצמו ועל החיים. מאמר זה מציג את הרציונלי לשימוש בזיכרונות הילדות כטכניקה השלכתית בפסיכותרפיה, ומתאר פרספקטיבה אינטגרטיבית לניתוח זיכרונות ושילובם ככלי תראפויטי במהלך הטיפול.
בנוסף לכל מאגר הידע העצום שניתן,
המצטרפים החדשים מקבלים את
אתגר ההורות
קורס מרוכז ואפקטיבי להכשרת הורים למקצוע ההורות
בשווי 990 ₪
הכלים שיהיו לכם עם סיום האתגר
ההבדל בין הורה טוב להורה אפקטיבי
נבין מה זו אפקטיביות, מדוע זה דחוף להיות אפקטיביים וכמובן נלמד מה עושים הורים אפקטיביים.
מהי תחושת שייכות ומה מטרתה.
שני מרכיבי השייכות: נאהבות ומסוגלות
ו- 10 הדרכים לטפח כל אחד מהם.
6 המעכבים של פיתוח תחושת שייכות
תרגול
כיצד כישלון גורם לאובדן אומץ, הקטנת האופטימיות והאקטיביות
כיצד עידוד משיב לילד/ה את האומץ
מדוע עידוד הוא המרכיב החשוב ביות בפיתוח דימוי עצמי חיובי וביטחון עצמי
מה ההבדל בין שבח לעידוד
תרגול
מהי תחושה חברתית
כיצד היא מתבטאת ברמה הרגשית, המחשבתית וההתנהגותית
הבנת הדברים להם זקוק ההורה עבור רווחתו האישית
אופן הביטוי שלהם
תרגול של ההורה כאדם נפרד
הבנת הצבת גבולות – אילו גבולות. מדוע אלה הגבולות שיש להציב.
תרגול תקשורת המטפחת תחושה חברתית
כיצד מיוצג הסדר החברתי באמצעות אימון לשיתוף פעולה
מה כולל אימון לשיתוף פעולה
כיצד מגיבים להתבטאות לא נאותה
7 ההחלפות שעושים הורים דמוקרטיים
לימוד ותרגול תקיפות אדיבה
שתיקה לא רועמת.
דיבור חיובי
תרגול – הבדל בין עונש, תוצאות טבעיות ותוצאות הגיוניות
4 הדרכים המוטעות ליצירת שייכות
זיהוי הדרך המוטעית של ילדי או ילדתי
זיהוי התגובה האופיינית וניסוח תגובה רצויה
תרגול
כיצד לקבל החלטות
תרגול: נגדיר מטרה ונהפוך אותה לפרויקט.
3 סעיפי תרגול המובילים למטרה
שגרת בקרה
תרגול בשבעה חלקים
איזבל מרטין
מטפלת משפחתית
אנאבלה הייתה, מאז שהכרתי את עבודתה, מקור מתמיד של למידה והשראה עבורי בכל הרמות. כיתת האמן עוזרת לי להמשיך לצמוח כאדם וכאשת מקצוע
ליאור נבון
מאמן אדלריאני
אני ממש ממש רוצה להודות לך., רציתי להגיע אלייך אתמול במטרה להשתחרר מהצורך הזה שיש לי ולפתור אחת ולתמיד עניין שמעסיק אותי שנים רבות. מה שמרגש אותי בצורה בלתי מוסברת זה שאני לא צריך להיפטר מכלום
זה עוזר לי להרחיב את נקודת המבט שלי על
האדם, למצוא את החלק המעשי של פסיכולוגיית השימוש הזו. זה משפר את החיים שלי ואת
החיים של האנשים שאני בקשר איתם, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית.
בחיי האישיים זוהי העשרה מתמדת ביחסים הבין-אישיים שלי:
בחיי הנישואין, בחיי כאם למשפחה גדולה, בקשר עם הוריי ואחיי, חבריי וכו' וכמובן עם עצמי.
בחיי המקצועיים, זה נותן לי מבט מורחב יותר על הפרשנויות שמתחילות מהסובייקטיביות שלי. כך שזה עוזר לי להתחבר טוב יותר למשפחות שפונות אליי ולהציע את העידוד והתמיכה שהם צריכים בתהליכים שלהם".
המפגשים לא יסולא בפז. זו זכות והזדמנות נהדרת כי עם אנאבלה אתה תמיד, תמיד לומד משהו חדש.
רציתי לשתף קצת לגבי הפגישה הטיפולית אתמול במאסטרקלאס
זה כל כך משחרר שאין לי מילים לתאר את זה.
אתמול מהמבוכה לא הסתכלתי בכלל למצלמה וגם לא אלייך, והיום, לאחר צפייה בהקלטה קלטתי את העידוד שעבר אליי,
מבלי שחלק מההכרה שלי שם לב הוטמע בצורה עמוקה
משהו בי מבין ומקבל את עצמי באופן שלמילים אין אפשרות לבטא את עוצמת ההודיה שיש לי .
אני לא צריך להיפטר מהמטרה הזו שיאהבו אותי, שלא אאכזב אף אחד
אני אהפוך את המטרה הזו לדשן, שממנו אצמח ואמשיך לשרת ולתרום באופן רחב יותר.
שיתפתי במקצת מה שאני עושה בעבודה שלי בעקבות קורס עידוד והמאסטרקלאס,
אבל יש לך כל כך הרבה השפעה על החיים שלי והמעגלים השונים שבהם אני נמצא
הילדים שלי
נורית אשתי
העובדים שלי
הילדים של הצהרון
וההורים שלהם
...
ההשפעה שלך על חיי ועל הסובבים אותי היא עצומה
התכנים ,הידע וההבנה העמוקה שלך נמצאים ברשימת ההודיה היומית שלי
אני מרגיש אהוב שזה הגיע לחיים שלי
תודה אנאבלה מכל ליבי
איזבל מרטין
מטפלת משפחתית
אנאבלה הייתה, מאז שהכרתי את עבודתה, מקור מתמיד של למידה והשראה עבורי בכל הרמות. כיתת האמן עוזרת לי להמשיך לצמוח כאדם וכאשת מקצוע
זה עוזר לי להרחיב את נקודת המבט שלי על
האדם, למצוא את החלק המעשי של פסיכולוגיית השימוש הזו. זה משפר את החיים שלי ואת
החיים של האנשים שאני בקשר איתם, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית.
בחיי האישיים זוהי העשרה מתמדת ביחסים הבין-אישיים שלי:
בחיי הנישואין, בחיי כאם למשפחה גדולה, בקשר עם הוריי ואחיי, חבריי וכו' וכמובן עם עצמי.
בחיי המקצועיים, זה נותן לי מבט מורחב יותר על הפרשנויות שמתחילות מהסובייקטיביות שלי. כך שזה עוזר לי להתחבר טוב יותר למשפחות שפונות אליי ולהציע את העידוד והתמיכה שהם צריכים בתהליכים שלהם".
ליאור נבון
מאמן אדלריאני
אני ממש ממש רוצה להודות לך., רציתי להגיע אלייך אתמול במטרה להשתחרר מהצורך הזה שיש לי ולפתור אחת ולתמיד עניין שמעסיק אותי שנים רבות. מה שמרגש אותי בצורה בלתי מוסברת זה שאני לא צריך להיפטר מכלום
רציתי לשתף קצת לגבי הפגישה הטיפולית אתמול במאסטרקלאס
זה כל כך משחרר שאין לי מילים לתאר את זה.
אתמול מהמבוכה לא הסתכלתי בכלל למצלמה וגם לא אלייך, והיום, לאחר צפייה בהקלטה קלטתי את העידוד שעבר אליי,
בהקלטה קלטתי את העידוד שעבר אליי, מבלי שחלק מההכרה שלי שם לב הוטמע בצורה עמוקה
משהו בי מבין ומקבל את עצמי באופן שלמילים אין אפשרות לבטא את עוצמת ההודיה שיש לי .
אני לא צריך להיפטר מהמטרה הזו שיאהבו אותי, שלא אאכזב אף אחד
אני אהפוך את המטרה הזו לדשן, שממנו אצמח ואמשיך לשרת ולתרום באופן רחב יותר.
שיתפתי במקצת מה שאני עושה בעבודה שלי בעקבות קורס עידוד והמאסטרקלאס,
אבל יש לך כל כך הרבה השפעה על החיים שלי והמעגלים השונים שבהם אני נמצא
הילדים שלי
נורית אשתי
העובדים שלי
הילדים של הצהרון
וההורים שלהם
...
ההשפעה שלך על חיי ועל הסובבים אותי היא עצומה
התכנים ,הידע וההבנה העמוקה שלך נמצאים ברשימת ההודיה היומית שלי
אני מרגיש אהוב שזה הגיע לחיים שלי
תודה אנאבלה מכל ליבי
המנוי הינו מנוי חודשי מתחדש שאפשר להפסיק או להקפיא בכל עת
מחיר לארבעה מפגשים בלייב בכל חודש
+ גישה למאגר קורסים והרצאות : 1170 ₪ כולל מע”מ/ חודש
המחיר כולל מע”מ
כולם מקבלים את ההקלטה של כל המפגשים, גם אם לא נכחו.
כל הקלטה פתוחה לשבועיים כדי לשמור על הפרטיות של האדם שהגיע להתייעצות
בונוס נוסף: אפשרות להביא את המקרה שלך או של לקוח.ה למאסטרקלאס
שווי ההתייעצות 1170 ₪
הדלתות ל
הגישה האדלריאנית איננה תמיד פופולרית בין מטפלים כי היא נתפסת כלא מתוחכמת, במבט ראשון.
בואו נבין את זה.
הטיפול האדלריאני מתבסס על פילוסופיה אינטגרטיבית והוליסטית על טבע האדם והמפגש שלו עם הדרישות של החיים על כדור הארץ. זו תיאוריה של האישיות, פסיכופתולוגיה ופסיכותרפיה המניחה שלבני אדם יש מוטיבציה חברתית והחיים הם תנועה המכוונת להגשמת אידיאל עצמי.
התשובות של אלפרד אדלר (1870-1937) לשאלות: “מה המשמעות להיות בן או בת אנוש?” “מה המקור לסבל הנפשי ולחוסר התפקוד?” “האם ניתן למנוע אותן ומה יכול לרפא אותן?”
הן חלק מתפיסת העולם של הבוחרים/ות לטפל בגישה זו, ומנחה את ההמשגה של הפנייה לטיפול, מטרות הטיפול ודרכי הטיפול.
הטיפול האדלריאני הינו מובנה וממוקד.
המיקוד הוא בהגשמת המטרות של הטיפול: הגמשה והרחבה של ההיגיון הפרטי של הפונה, העלאת תחושת השייכות והערך שלו/ה והגברת התחושה החברתית שלו/ה.
מטרות אלה עוצבו מתוך התפיסה שמצוקה נפשית נובעת מאימוץ תפיסת עולם שגויה ונוקשה, ירידה בתחושת הערך שלו/ה, וממחסור בתחושה חברתית. לכן, השפעה על ממדים אלה עשויה להביא לשיפור איכות החיים של הפונה ובמיוחד של היחסים הבין אישיים שלו/ה, לקידום הרווחה האישית, לחתירה אקטיבית לקראת תפקוד מועיל והגשמת מטרות אישיות ומכאן להקטנת הפער בין המצוי לרצוי בחייו/ה.
הטיפול האדלריאני לא מסתפק בהפחתת הסבל האישי, אלא שואף לאידיאל של בריאות נפשית שהיא אפשרית ומעוררת השראה, למיקוד הפעולות הנדרשות על מנת להגשים אותו ואימון בביצוען.
החוויה והתובנות של הטיפול צריכות לשמש את הפונה על מנת לשפר את התפקוד ואת מערכות היחסים שלו/ה, ומתוך כך לא רק להיטיב עם עצמו/ה, אלא גם עם אחרים ועם החברה.
הפרשנות, ההמשגה והמעשה הטיפולי נשענים על עקרונות היסוד של הפסיכולוגיה האינדיבידואלית, שמה הרשמי של האסכולה הפסיכולוגית שהגה אלפרד אדלר.
הפסיכולוגיה האדלריאנית הינה אינטגרטיבית. זו פסיכולוגיה קוגניטיבית, נרטיבית חיובית, חברתית, מערכתית, טלאולוגית, הוליסטית, אקסיסטנציאלית ואינטר-סובייקטיבית. חלק מההיבטים האלה התפתחו לזרמים תיאורטיים וטיפוליים בפני עצמם
במסטרקלאס מודגמת התערבות חד פעמית על פי התפיסה האדלריאנית, וכוללת את הרציונל ואת הטכניקות הטיפוליות. אפשר לשלב את הנלמד בטיפול על פי זרמים שונים.
משתתפים מדווחים על שיפור ניכר באיכות הטיפולים שלהם, וגם ביכולות בין אישיות ובתקשורת בכל מעגלי החיים שלהם.
הלמידה היא אפקטיבית מצפייה בהקלטות כמו בנוכחות בלייב.
יחד עם זאת, כדי להפיק את המיטב מהמסטרקלאס נדרש לשים את המטרה של שכלול יכולות טיפוליות במקום גבוה בסדר העדיפיות. זו לא העשרה אלא התמקצעות לקראת BEST PRACTICE.
הדבר העיקרי הוא להבין שמצפה לך
המסטרקלאס לא דומה לעוד הכשרות, זה לא תיאוריות ושיטות ואז תסתדרי לבד עם היישום.
זה מאוד מאוד יישומי והתוצאות מגבירות סיפוק, הצלחה והפניות.
לאחר התנסות של חודש כבר תדעי האם שווה לבחור בהכשרה זו על פני אחרות.
ברגע שמטפלת מפסיקה ללמוד, זה הרגע להחזיר את המפתחות.
היתרון של המסטרקלאס על אלטרנטיבות אחרות הוא למידה שניתן ליישם באופן מיידי.
לא עוד העשרה כללית ואז עלייך להסתדר לבד עם היישום.
על ד”ר אנאבלה שקד
מומחית בינלאומית לפסיכולוגיה אדלריאנית והיישומים שלה:
פסיכותרפיה, הדרכת הורים והתפתחות אישית.
מורת דרך לנשות ואנשי טיפול ששואפים לשכלל את הפרקטיקה לכדי מומחיות, להורים שרוצים ליהנות ולהצליח בתפקיד החשוב בחיים, ולמי שרוצה להתפתח ולהעשיר את חייו.
“למדתי מאדלר ואני מאמינה בכוח היצירתי שבאדם, ביכולת להשפיע לטובה על חייו ועל העולם. זו תהיה זכות בשבילי ללוות אותך במסע לחיים מלאים במשמעות ואהבה”
רונית איזנשטדט
רונית צבר
עוס”ית, מטפלת משפחתית ופסיכותפיסטית
המאסטרקלאס הוא פלטפורמה חשובה להתפתחות המקצעית שלי, יש פגישות שאני לומדת דברים חדשים לגמרי וכאלה שמזכירות לי דברים חשובים שידעתי ונשכחו.
מגוון המקרים והנושאים המוצגים בהדגמות מאפשר נגיעה בנושאים רבים, ודומים לאלו שמגיעים לקליניקה, אני מעריכה מאד את הנדיבות של אנאבלה לאפשר עוד העמקה דרך החומרים המוקלטים.
אני מוצאת את עצמי משתמשת בהרבה משפטים/התערבויות/נושאים שעולים , ואני ממש מרגישה שהצלחת לשכלל את ההתערבויות לדרגה כל כך מקצועית ומדויקת (כמו במפגש האחרון, בו השתמשת במטאפורה של פריצה לבית, כדי לתאר חיים של מישהי במצב כאוטי, והצורך לסדר את החדרים, לבדוק מה יש, מה נלקח, מה נרצה לשמר) היכולת שלך לתאר מציאות קשה בצורה שנותנת תחושה של מסוגלות ותקווה מעוררת השראה.
דבר אחרון.
כל יום שבו מטופלים עוברים אצלך בלי לקבל את הידע החדש הזה, הוא יום פחות אפקטיבי.
יום שבו רוב הסיכויים שלך הם להישאר מטפלת טובה.
כזו שחושבת שעושה מספיק, כי לא יודעת שאפשר אחרת.
במקום ליצור פריצות דרך כל הזמן, בכל מפגש,
המטופלים שלך משתפרים, אך לא חווים “לפני ואחרי”.
מה שמגיע לכל מי שפונה לטיפול.
כל מה שאת צריכה הוא לנסות במשך חודש אחד.
אחרי זה, אם אין שיפור גדול ומשמעותי,
פשוט תוכלי לחזור למצב בו את נמצאת עכשיו.
הדלתות ל
Waiting list