ד”ר אנאבלה שקד

מגישה

מאסטרקלאס טיפול

מפגשי הדגמה ולימוד המאפשרים יישום מיידי של
יכולות טיפוליות חדשות, המביאות לנקודות מפנה מתמירות

אלה מתרחשות באמצעות יצירה של תובנה ותנועה
בכל מפגש, על ידי שימוש בטכניקות מתוחכמות

ד”ר אנאבלה שקד

מגישה

מסטרקלאס טיפול

מפגשי הדגמה ולימוד המאפשרים יישום מיידי של
יכולות טיפוליות חדשות המביאות לנקודות מפנה מתמירות.

אלה נוצרות באמצעות יצירה של תובנה ותנועה
בכל מפגש ושימוש בטכניקות מתוחכמות

יצירה של נקודות מפנה הופכת את הטיפול שלנו מטוב לאפקטיבי.

כש”הקסם” הזה מתרחש שוב ושוב עם לימוד ויישום של ידע
רלוונטי צעד אחר צעד, אנחנו מרגישים סיפוק הנובע
מהיותו של המפגש איתנו נקודת מפנה בחיים של אדם.

אבל כשלא נוצרת בטיפול נקודת מפנה במשך תקופה,
התוצאה היא תקיעות ובזבוז זמן ומשאבים יקרים.

הרבה מטפלים חווים בשיחה טיפולית רגעים
בהם הם לא יודעים בדיוק מה להגיד או לעשות,
או מרגישים ספק ביעילות של מה שאמרו או עשו.

ד"ר דניאלה אריאלי

מרצה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה 

כבר שמונה חודשים אני משתתפת בקורס המאסטרקלאס למטפלים והתרומה עבורי היא ענקית.

חגית האוזר

דרמה תרפיסטית ופסיכותרפיסטית אדלריאנית מוסמכת

תמיד רציתי להיות ‘זבוב על הקיר’ בקליניקה שלך….חלמתי שיתאפשר לי להמשיך ולהתפתח מקצועית, באמצעות צפייה במאסטרית בפעולה.

חשוב לי לשתף אותך בזה כדי שתדעי איזה ערך הקורס הזה מביא וכמה יש לו פוטנציאל להשכיל ולקדם אנשים בכלל ומטפלים בפרט. הצפייה בך מטפלת באנשים לימדה אותי על מהו טיפול ואיך
נכון להיות כמטפלת, יותר מכל קורס. כל פעם
מחדש השתאיתי לראות את ההקשבה שלך,

מברכת על רעיון מאסטרקלאס הטיפול, שהינו מעבר מ’שיתופים מרתקים של המתכון המנצח’ ה’כתוב’ בהדרכות, לפתיחת דלת, והזמנה אישית להיכנס היישר אל תוך ‘חדר הטיפול’ שלך, אנאבלה היקרה, ואפשרות ללמוד מתוך צפיה בהדגמות של התערבויות טיפוליות, 

ד"ר דניאלה אריאלי

מרצה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה 

כבר שמונה חודשים אני משתתפת בקורס המאסטרקלאס למטפלים והתרומה עבורי היא ענקית.

חשוב לי לשתף אותך בזה כדי שתדעי איזה ערך הקורס הזה מביא וכמה יש לו פוטנציאל להשכיל ולקדם אנשים בכלל ומטפלים בפרט. הצפייה בך מטפלת באנשים לימדה אותי על מהו טיפול ואיך נכון להיות כמטפלת, יותר מכל קורס.

כל פעם מחדש השתאיתי לראות את ההקשבה שלך,

חגית האוזר

דרמה תרפיסטית ופסיכותרפיסטית אדלריאנית מוסמכת

תמיד רציתי להיות ‘זבוב על הקיר’ בקליניקה שלך. …חלמתי שיתאפשר לי להמשיך ולהתפתח מקצועית, באמצעות צפייה במאסטרית בפעולה.

מברכת על רעיון מאסטרקלאס הטיפול, שהינו מעבר מ’שיתופים מרתקים של המתכון המנצח’ ה’כתוב’ בהדרכות, לפתיחת דלת, והזמנה אישית להיכנס היישר אל תוך ‘חדר הטיפול’ שלך, אנאבלה היקרה, ואפשרות ללמוד מתוך צפיה בהדגמות של התערבויות טיפוליות, צעד אחר צעד, כמו גם, מתוך מן השיח והדיון בעקבותיהן.

מה קורה כשלא שואפים להתמרה בכל מפגש


מטפלים יודעים לרוב מה להגיד למטופלים. אבל
לא תמיד יודעים להגיד את זה בצורה שתגרום להתמרה.

 

וכשאין התמרה, אפילו אם המטופל חווה הקלה במצוקתו,
אך לא קורה שינוי מהותי בו או בהתנהגותו, הוא מאבד עניין.
במקרים אלה נראה פסיביות או התנגדות,
או שכבר לא נראה אותו בטיפול הבא.

בגלל שמטפלים מעדיפים שלא לשווק ולמכור, התוצאות של
המטופלים, וההמלצות שלהם, חיוניות להמשך זרימת מטופלים לקליניקה.

אם זה לא קורה, מטפלים נשארים ללא יכולת לגייס מטופלים חדשים.

פעם, טיפול היה עניין של  שנים. אך היום סקרים מראים
שמדובר במספר מפגשים.

 

ומפגש שאין בו חוויה של הקלה, או יש בו הקלה ואין
התקדמות משמעותית הופך לפחות מבוקש.

אילו שינויים משמעותיים מחולל
מאסטרקלאס טיפול ביכולת המקצועית והאישית?

חמשת הדברים העיקריים בפרקטיקה של מטפל משתפרים:
ההבנה, ההתערבויות, היצירתיות, התוצאות והתחושות שלו.

במילה אחת: המקצועיות.

השינויים והשיפורים האלה מורגשים בבירור ונראים לעין
במהלך הטיפולים.
 

השאלה המוכרת “האם אני מספיק מוכשר.ת?”
מתחלפת בוודאות שכן, יש לך את זה.
כשפעם אחר פעם התשובות שלך לסוגיות ולהתרחשויות
בטיפול הן נכונות ומועילות, והתוצאות ניכרות בחייו של המטופל

הספקות שלך ביחס למסוגלות או לתרומה שלך, משתחררים.

חוליו רוברטו אלבראדו

פסיכולוג קליני ומרצה באוניברסיטת גלילאו בגואטמלה

כל מפגש במסטרלקאס מספק לנו למידה מדויקת על התערבויות אדלריאניות. הדבר המעשיר ביותר הוא להתבונן בעבודה שאנאבלה עושה עם המקרים שכל אחד מאיתנו הציג.

ג'ייסי בלנדין

פסיכולוגית קלינית

לימוד העולם המרתק של הפסיכולוגיה האדלריאנית עם אנאבלה היה אחד המסעות העמוקים והמעשירים בחיי ביותר לקראת הכרת הטבע האנושי ומודעות עצמית.

במהלך הדיונים, כל השאלות נענות ומופקת למידה משמעותית. כל מפגש הוא הזדמנות לצמוח באופן אישי ומקצועי ולשפר את היכולת שלנו לעזור למטופלים שלנו בפרקטיקה הפרטית.

הידע שלה הוא מקור בלתי נדלה של חוויות, מידע ושיטות מעשיות שבשילוב עם תהליך ההוראה החם, המהנה והיצירתי שלה, אפשרו לי לגלות וליישם בפרקטיקה המקצועית שלי דרכים יעילות לליווי אנשים בפסיכותרפיה וייעוץ משפחתי.

חוליו רוברטו אלבראדו

פסיכולוג קליני ומרצה באוניברסיטת גלילאו בגואטמלה

כל מפגש במסטרלקאס מספק לנו למידה מדויקת על התערבויות אדלריאניות. הדבר המעשיר ביותר הוא להתבונן בעבודה שאנאבלה עושה עם המקרים שכל אחד מאיתנו הציג.

במהלך הדיונים, כל השאלות נענות ומופקת למידה משמעותית. כל מפגש הוא הזדמנות לצמוח באופן אישי ומקצועי ולשפר את היכולת שלנו לעזור למטופלים שלנו בפרקטיקה הפרטית.

ג'ייסי בלנדין

פסיכולוגית קלינית

תמיד רציתי להיות ‘זבוב על הקיר’ בקליניקה שלך. …חלמתי שיתאפשר לי להמשיך ולהתפתח מקצועית, באמצעות צפייה במאסטרית בפעולה.

הידע שלה הוא מקור בלתי נדלה של חוויות, מידע ושיטות מעשיות שבשילוב עם תהליך ההוראה החם, המהנה והיצירתי שלה, אפשרו לי לגלות וליישם בפרקטיקה המקצועית שלי דרכים יעילות לליווי אנשים בפסיכותרפיה וייעוץ משפחתי.

מה נותן מאסטרקלאס טיפול?

מעניק למטפלים כלים ויכולות חדשים:

ארגז כלים של טכניקות טיפוליות עובדות 

איך להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון

איך להבין את הסיפור של המטופל

עם הכלים האלה, מושגת יכולת ליצור פריצות דרך
ולהגיע לשתי התוצאות המובהקות שאליהן מייחל המטופל.

הראשונה: Well Being ושיפור בתחושת הערך
כל תהליך שאדם יוצא ממנו שהוא מרגיש שהוא שווה,
אהוב או אהיב לפחות, חשוב, מסוגל, נחוץ, תורם.


השניה: Well Doing  – מתפקד יותר טוב.
באמצעות הפעולה, המטופל מצמצם את הפער בין הרצוי והמצוי בחייו. נושא שהוזנח כמעט לגמרי בעולם הטיפולי.

איך זה פועל?

הדגמה של התערבות טיפולית חד פעמית וניתוח שלה.

משך כל זום שעה וחצי.

זהו מנוי חודשי מתחדש שאפשר להפסיק או להקפיא בכל עת.

כולם מקבלים את ההקלטה של כל המפגשים, גם מי שלא נכח.
היא פתוחה לשבועיים כדי לשמור על הפרטיות של האדם שהגיע להתייעצות.

המפגשים מתקיים בימי שני בשעה 10.00 ובימי רביעי בשעה 19.00

בנוסף מקבלים גישה לספריה של קורסים והרצאות מוקלטות
אוצר של מידע על פסיכולוגיה אינדיווידואלית והיישומים שלה, שנגיש כל עוד נמשך המנוי.

זהו מכלול הכשרות והדרכות שנוצר במיוחד עבור שכלול
היכולות הטיפוליות של נשות ואנשי מקצועות העזרה.

ספריית ההרצאות / מאמרים שממתינה לך במאסטרלקאס

כל סדרה כוללת מספר הרצאות

פסיכולוגיה, תורת הנפש, היא תחום במדעי החברה החוקר תהליכים נפשיים והתנהגות האדם. פסיכולוגיה עוסקת בהכרה וברגשות והקשר שלהם להתנהגות. הפסיכולוגיה מנסה להשיב על השאלות הבאות: מה המשמעות להיות אדם? מה מניע אותנו? מה גורם לסבל ולבעיות בתפקוד? איך אפשר לרפא בעיות נפשיות? האם אפשר למנוע אותן? בסדרה זו ניתן מענה על שאלות אלה על פי הפסיכולוגיה האינדיווידואלית של אלפרד אדלר.

בסדרה זו נציג מהי האישיות על פי אדלר, כיצד היא מתעצבת, מהם הגורמים המשפיעים על יצירתה וכיצד אפשר לתרום לפיתוח אישיות רחבה וגמישה

האדם הוא ייצור חברתי. זו נקודת המוצא של הפסיכולוגיה האדלריאנית. פיתוח התחושה החברתית של אדם תורמת להגברת המסוגלות האישית והבין אישית, ומקדמת פעילות חיובית ופרודוקטיבית לקראת חיים שיש בהם אהבה, משמעות וסיפוק. הקורס מציג בצורה מקיפה ומעמיקה את האומנות והטכניקה של פיתוח תחושה חברתית דרך הבנת האחרים שנמצאים בחדר הטיפולים ויחסיו של המטופל איתם.

זיכרונות משחקים תפקיד חיוני בחיים, בהיותם חלק מהזהות האישית ומרציפות תחושת האני. זיכרונות מספקים לנו נרטיב עקבי ויציב שמחבר את העבר עם ההווה במטרה להתמודד עם העתיד. על פי אדלר, כל זיכרון הוא נרטיב סמלי שעוזר לנו לנוכח מצבים לא מוכרים, כאשר אנו חשים סכנה לתחושת השייכות והערך שלנו. סדרה קצרה זו היא אשנב להבנת העבודה עם זיכרונות ילדות על פי אדלר.

להגדיל את ההכנסות שלך ב30% תוך שלושה חודשים, ולעשות את זה מתוך מיקוד הייחודיות שלך והערך שאת מביאה ללקוחות, בניהול עצמי שמכבד, מעצים ומהנה אותך.

סדרת הדגל של ד”ר אנאבלה שקד. זו סדרה להתפתחות אישית, שמזמינה את המאזינים להתבוננות מעמיקה ואמיצה בעצמם, במציאות וביחסיהם עם אחרים ומציעה פרספקטיבה חדשה, מפתיעה ומרתקת. זו סדרה של הרצאות מלאות מידע משמעותי ורלוונטי לחיי היום יום ומועברות בהרבה הומור, כך שמובטחת למידה והנאה גדולה.

מה עומד בינינו לבין הגשמת היכולות, הרצונות והחלומות שלנו?
זו השאלה עליה אני מנסה לענות במשך שני עשורים. סדרת ההרצאות “לקפוץ למים” נוצרה לאחר מסע של חקירה, דוקטורט, כתיבת ספר ומפגש עם אלפי אנשים שחיים מתחת לקו הפוטנציאל שלהם. בשש הרצאות הסדרה אני מלמדת מדוע אנשים עדיין אינם מי שהם יכולים להיות, ומה ניתן לעשות עם זה.

זהו מיני קורס (באודיו) על רגשות על פי הפסיכולוגיה האינדיווידואלית שמטרתו להבין את תפקיד הרגשות בחיינו, ולהגדיל את הכמות, העוצמה והמשך של רגשות חיוביים ולהקטין את הכמות, העוצמה והמשך של רגשות שליליים. 

למרות שרבים מאיתנו מצהירים שהדבר החשוב ביותר בחיינו הוא לקיים מערכות יחסים טובות עם יקירנו, לעיתים קרובות אנו לא מצליחים להתנהג כפי שאנו טוענים שהיינו רוצים, או לא מצליחים ליצור ולשמר מערכות יחסים טובות אליהן אנו מייחלים. קרבה חברתית היא סדרה שעוסקת במערכות יחסים במעגלים השונים בחיינו.

  1. הוא סבבה והכל אבל… השנה תהיה לי זוגיות!
  2. לבחור בך… שוב
  3. ממלחמת עולם לברית עולם
  4. לו רומיאו ויוליה היו נשארים
  5. על מיניות- שיחה עם ד”ר זיווית אברמסון

הטיפול האדלריאני מתבסס על פילוסופיה אינטגרטיבית והוליסטית על טבע האדם והמפגש שלו עם הדרישות של החיים על כדור הארץ. זו תיאוריה של האישיות, פסיכופתולוגיה ופסיכותרפיה המניחה שלבני אדם יש מוטיבציה חברתית והחיים הם תנועה המכוונת להגשמת אידיאל עצמי

חנות הקסים היא טכניקה פסיכודרמטית שהוצאה על ידי מורנו או תלמידיו. במאמר זה באנגלית מוצגת גרסא אדלריאנית של תרגיל המיועד לעורר מודעות לרווחים ולמחירים של הבחירות שלנו ומוטיבציה לשינוי עסקאות גרועות.

על פי הפסיכולוגיה של אלפרד אדלר, חשיבותם של זיכרונות מוקדמים אינה היסטורית אלא השלכתית, ואת משמעותם יש לחפש בהווה ולא בעבר. כמטאפורות תיאוריות של העבר, זיכרונות מוקמים חושפים מידע הן על מצבו הרגשי של המטופל, והן על תפיסת העולם שלו עצמו ועל החיים. מאמר זה מציג את הרציונלי לשימוש בזיכרונות הילדות כטכניקה השלכתית בפסיכותרפיה, ומתאר פרספקטיבה אינטגרטיבית לניתוח זיכרונות ושילובם ככלי תראפויטי במהלך הטיפול.

בונוס למצטרפים החדשים

בנוסף לכל מאגר הידע העצום שניתן,
המצטרפים החדשים מקבלים את

אתגר ההורות

קורס מרוכז ואפקטיבי להכשרת הורים למקצוע ההורות

בשווי 990 ₪

הכלים שיהיו לכם עם סיום האתגר

סדר הפרקים

כל פרק הוא הרצאה ליישום

פרק

-

פרק

1

ההבדל בין הורה טוב להורה אפקטיבי
נבין מה זו אפקטיביות, מדוע זה דחוף להיות אפקטיביים וכמובן נלמד מה עושים הורים אפקטיביים.

פרק

2

מהי תחושת שייכות ומה מטרתה.
שני מרכיבי השייכות: נאהבות ומסוגלות
ו- 10 הדרכים לטפח כל אחד מהם.
6 המעכבים של פיתוח תחושת שייכות
תרגול

פרק

3

כיצד כישלון גורם לאובדן אומץ, הקטנת האופטימיות והאקטיביות
כיצד עידוד משיב לילד/ה את האומץ
מדוע עידוד הוא המרכיב החשוב ביות בפיתוח דימוי עצמי חיובי וביטחון עצמי
מה ההבדל בין שבח לעידוד
תרגול

פרק

4+5

מהי תחושה חברתית
כיצד היא מתבטאת ברמה הרגשית, המחשבתית וההתנהגותית
הבנת הדברים להם זקוק ההורה  עבור רווחתו האישית
אופן הביטוי שלהם
תרגול של ההורה כאדם נפרד
הבנת הצבת גבולות – אילו גבולות. מדוע אלה הגבולות שיש להציב.
תרגול תקשורת המטפחת תחושה חברתית

פרק

6+7

כיצד מיוצג הסדר החברתי באמצעות אימון לשיתוף פעולה
מה כולל אימון לשיתוף פעולה
כיצד מגיבים להתבטאות לא נאותה
7 ההחלפות שעושים הורים דמוקרטיים
לימוד ותרגול תקיפות אדיבה
שתיקה לא רועמת.
דיבור חיובי
תרגול – הבדל בין עונש, תוצאות טבעיות ותוצאות הגיוניות

פרק

8

4 הדרכים המוטעות ליצירת שייכות
זיהוי הדרך המוטעית של ילדי או ילדתי
זיהוי התגובה האופיינית וניסוח תגובה רצויה
תרגול

פרק

9

כיצד לקבל החלטות
תרגול: נגדיר מטרה ונהפוך אותה לפרויקט.
3 סעיפי תרגול המובילים למטרה
שגרת בקרה
תרגול בשבעה חלקים

איזבל מרטין

מטפלת משפחתית

אנאבלה הייתה, מאז שהכרתי את עבודתה, מקור מתמיד של למידה והשראה עבורי בכל הרמות. כיתת האמן עוזרת לי להמשיך לצמוח כאדם וכאשת מקצוע

ליאור נבון

מאמן אדלריאני

אני ממש ממש רוצה להודות לך., רציתי להגיע אלייך אתמול במטרה להשתחרר מהצורך הזה שיש לי ולפתור אחת ולתמיד עניין שמעסיק אותי שנים רבות. מה שמרגש אותי בצורה בלתי מוסברת זה שאני לא צריך להיפטר מכלום 

זה עוזר לי להרחיב את נקודת המבט שלי על
האדם, למצוא את החלק המעשי של פסיכולוגיית השימוש הזו. זה משפר את החיים שלי ואת
החיים של האנשים שאני בקשר איתם, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית.

בחיי האישיים זוהי העשרה מתמדת ביחסים הבין-אישיים שלי:

רציתי לשתף קצת לגבי הפגישה הטיפולית אתמול במאסטרקלאס 

זה כל כך משחרר שאין לי מילים לתאר את זה. 

אתמול מהמבוכה לא הסתכלתי בכלל למצלמה וגם לא אלייך, והיום, לאחר צפייה בהקלטה קלטתי את העידוד שעבר אליי, 

איזבל מרטין

מטפלת משפחתית

אנאבלה הייתה, מאז שהכרתי את עבודתה, מקור מתמיד של למידה והשראה עבורי בכל הרמות. כיתת האמן עוזרת לי להמשיך לצמוח כאדם וכאשת מקצוע

זה עוזר לי להרחיב את נקודת המבט שלי על
האדם, למצוא את החלק המעשי של פסיכולוגיית השימוש הזו. זה משפר את החיים שלי ואת
החיים של האנשים שאני בקשר איתם, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית.

בחיי האישיים זוהי העשרה מתמדת ביחסים הבין-אישיים שלי:

ליאור נבון

מאמן אדלריאני

אני ממש ממש רוצה להודות לך., רציתי להגיע אלייך אתמול במטרה להשתחרר מהצורך הזה שיש לי ולפתור אחת ולתמיד עניין שמעסיק אותי שנים רבות. מה שמרגש אותי בצורה בלתי מוסברת זה שאני לא צריך להיפטר מכלום 

רציתי לשתף קצת לגבי הפגישה הטיפולית אתמול במאסטרקלאס 

זה כל כך משחרר שאין לי מילים לתאר את זה. 

אתמול מהמבוכה לא הסתכלתי בכלל למצלמה וגם לא אלייך, והיום, לאחר צפייה בהקלטה קלטתי את העידוד שעבר אליי, 

התחדשות המנוי

המנוי הינו מנוי חודשי מתחדש שאפשר להפסיק או להקפיא בכל עת 

הזדמנות למידה מיוחדת

מחיר לארבעה מפגשים בלייב בכל חודש

+ גישה למאגר קורסים והרצאות : 590 ₪/ חודש

המחיר כולל מע”מ

כולם מקבלים את ההקלטה של כל המפגשים, גם אם לא נכחו.
כל הקלטה פתוחה לשבועיים כדי לשמור על הפרטיות של האדם שהגיע להתייעצות 

בונוס נוסף: אפשרות להביא את המקרה שלך או של לקוח.ה למאסטרקלאס

שווי ההתייעצות 1170 ₪

שאלות ותשובות


הגישה האדלריאנית איננה תמיד פופולרית בין מטפלים כי היא נתפסת כלא מתוחכמת, במבט ראשון.
בואו נבין את זה.

מבוא

הטיפול האדלריאני מתבסס על פילוסופיה אינטגרטיבית והוליסטית על טבע האדם והמפגש שלו עם הדרישות של החיים על כדור הארץ. זו תיאוריה של האישיות, פסיכופתולוגיה ופסיכותרפיה המניחה שלבני אדם יש מוטיבציה חברתית והחיים הם תנועה המכוונת להגשמת אידיאל עצמי.

התשובות של אלפרד אדלר (1870-1937) לשאלות: “מה המשמעות להיות בן או בת אנוש?” “מה המקור לסבל הנפשי ולחוסר התפקוד?” “האם ניתן למנוע אותן ומה יכול לרפא אותן?”
הן חלק מתפיסת העולם של הבוחרים/ות לטפל בגישה זו, ומנחה את ההמשגה של הפנייה לטיפול, מטרות הטיפול ודרכי הטיפול.

הטיפול האדלריאני הינו מובנה וממוקד.
המיקוד הוא בהגשמת המטרות של הטיפול: הגמשה והרחבה של ההיגיון הפרטי של הפונה, העלאת תחושת השייכות והערך שלו/ה והגברת התחושה החברתית שלו/ה.

מטרות אלה עוצבו מתוך התפיסה שמצוקה נפשית נובעת מאימוץ תפיסת עולם שגויה ונוקשה, ירידה בתחושת הערך שלו/ה, וממחסור בתחושה חברתית. לכן, השפעה על ממדים אלה עשויה להביא לשיפור איכות החיים של הפונה ובמיוחד של היחסים הבין אישיים שלו/ה, לקידום הרווחה האישית, לחתירה אקטיבית לקראת תפקוד מועיל והגשמת מטרות אישיות ומכאן להקטנת הפער בין המצוי לרצוי בחייו/ה.

הטיפול האדלריאני לא מסתפק בהפחתת הסבל האישי, אלא שואף לאידיאל של בריאות נפשית שהיא אפשרית ומעוררת השראה, למיקוד הפעולות הנדרשות על מנת להגשים אותו ואימון בביצוען.

החוויה והתובנות של הטיפול צריכות לשמש את הפונה על מנת לשפר את התפקוד ואת מערכות היחסים שלו/ה, ומתוך כך לא רק להיטיב עם עצמו/ה, אלא גם עם אחרים ועם החברה.

הפרשנות, ההמשגה והמעשה הטיפולי נשענים על עקרונות היסוד של הפסיכולוגיה האינדיבידואלית, שמה הרשמי של האסכולה הפסיכולוגית שהגה אלפרד אדלר.

הפסיכולוגיה האדלריאנית הינה אינטגרטיבית. זו פסיכולוגיה קוגניטיבית, נרטיבית חיובית, חברתית, מערכתית, טלאולוגית, הוליסטית, אקסיסטנציאלית ואינטר-סובייקטיבית. חלק מההיבטים האלה התפתחו לזרמים תיאורטיים וטיפוליים בפני עצמם

במסטרקלאס מודגמת התערבות חד פעמית על פי התפיסה האדלריאנית, וכוללת את הרציונל ואת הטכניקות הטיפוליות. אפשר לשלב את הנלמד בטיפול על פי זרמים שונים.

משתתפים מדווחים על שיפור ניכר באיכות הטיפולים שלהם, וגם ביכולות בין אישיות ובתקשורת בכל מעגלי החיים שלהם.

הלמידה היא אפקטיבית מצפייה בהקלטות כמו בנוכחות בלייב.

יחד עם זאת, כדי להפיק את המיטב מהמסטרקלאס נדרש לשים את המטרה של שכלול יכולות טיפוליות במקום גבוה בסדר העדיפיות. זו לא העשרה אלא התמקצעות לקראת BEST PRACTICE.

הדבר העיקרי הוא להבין שמצפה לך

שינוי גורף בטיפולים ובכל תחומי החיים.

המסטרקלאס לא דומה לעוד הכשרות, זה לא תיאוריות ושיטות ואז תסתדרי לבד עם היישום.
זה מאוד מאוד יישומי והתוצאות מגבירות סיפוק, הצלחה והפניות.
לאחר התנסות של חודש כבר תדעי האם שווה לבחור בהכשרה זו על פני אחרות.

ברגע שמטפלת מפסיקה ללמוד, זה הרגע להחזיר את המפתחות. 

היתרון של המסטרקלאס על אלטרנטיבות אחרות הוא למידה שניתן ליישם באופן מיידי.

לא עוד העשרה כללית ואז עלייך להסתדר לבד עם היישום.

נעים מאוד

על ד”ר אנאבלה שקד

מומחית בינלאומית לפסיכולוגיה אדלריאנית והיישומים שלה:
פסיכותרפיה, הדרכת הורים והתפתחות אישית.

מורת דרך לנשות ואנשי טיפול ששואפים לשכלל את הפרקטיקה לכדי מומחיות, להורים שרוצים ליהנות ולהצליח בתפקיד החשוב בחיים, ולמי שרוצה להתפתח ולהעשיר את חייו.

“למדתי מאדלר ואני מאמינה בכוח היצירתי שבאדם, ביכולת להשפיע לטובה על חייו ועל העולם. זו תהיה זכות בשבילי ללוות אותך במסע לחיים מלאים במשמעות ואהבה”

 

רונית איזנשטדט

מנהלת מחלקת רווחה פרדסיה
אנאבלה יקרה, 
לא מפסיקה ללמוד דברים חדשים ממך תמיד מרגישה מאותגרת, מסוקרנת  ומחכימה והיום זה מהצפייה בך מטפלת בשידור חי,

רונית צבר

עוס”ית, מטפלת משפחתית ופסיכותפיסטית

המאסטרקלאס הוא פלטפורמה חשובה להתפתחות המקצעית שלי, יש פגישות שאני לומדת דברים חדשים לגמרי וכאלה שמזכירות לי דברים חשובים שידעתי ונשכחו. 

בשיעורי מאסטרקלאס ומצליחה לעשות שינוי במפגש אחד. 
מתודת הטיפול הייחודית שיצרת עוזרת לי בתחומי עבודתי ומשכללת אותה. 
זו הזדמנות טובה להגיד תודה גדולה

מגוון המקרים והנושאים המוצגים בהדגמות מאפשר נגיעה בנושאים רבים, ודומים לאלו שמגיעים לקליניקה, אני מעריכה מאד את הנדיבות של אנאבלה לאפשר עוד העמקה דרך החומרים המוקלטים.  

דבר אחרון.

כל יום שבו מטופלים עוברים אצלך בלי לקבל את הידע החדש הזה, הוא יום פחות אפקטיבי.
יום שבו רוב הסיכויים שלך הם להישאר מטפלת טובה.
כזו שחושבת שעושה מספיק, כי לא יודעת שאפשר אחרת.

במקום ליצור פריצות דרך כל הזמן, בכל מפגש,
המטופלים שלך משתפרים, אך לא חווים “לפני ואחרי”.

מה שמגיע לכל מי שפונה לטיפול.

כל מה שאת צריכה הוא לנסות במשך חודש אחד.
אחרי זה, אם אין שיפור גדול ומשמעותי,
פשוט תוכלי לחזור למצב בו את נמצאת עכשיו.

 

© כל הזכויות שמורות לד"ר אנאבלה שקד